Hvilket argument var det som gjorde susen?Ja,sant
Men nå klarte jeg å overtale han virker det som![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket argument var det som gjorde susen?Ja,sant
Men nå klarte jeg å overtale han virker det som![]()
Hvilket argument var det som gjorde susen?
Haha! Lett valg ja! Kanskje jeg skal friste mannen med et nytt pc spill eller noe.Det endte med at om jeg skulle få den, så ville han ønske seg nytt batteri til e-sigaretten sin.. HAHA! Lett!![]()
Haha! Lett valg ja! Kanskje jeg skal friste mannen med et nytt pc spill eller noe.![]()
Så bra
Jeg trener jo ikke akkurat mye, er fremdeles mest trilletur det går i.. Men har jo veldig lyst å begynne skikkelig igjen..Kanskje denne kunne fått meg lettere igang?
Pluss at jeg har egentlig hatt lyst på en sånn leeeenge, har bare ikke fått meg til å kjøpe en![]()
Gratulerer! Si ifra om du blir fornøyd med den!Wooooho!! Jeg fikk på forskudd![]()
Gratulerer! Si ifra om du blir fornøyd med den!
Wooooho!! Jeg fikk på forskudd![]()
Wooooho!! Jeg fikk på forskudd![]()
Gratulerer! Håper du kommer til å like den like godt som meg![]()
Forresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?Takk takk! Yes! Will do![]()
Den teller skritt fordet om du trillerForresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?
Ok, var det kanskje bare de tidlige modellene som ikke klarte registrere det tro?Den teller skritt fordet om du trillermin gjør hvertfall det, jeg har fitbit surge.
Forresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?
Det er min erfaring også. Teller ikke tur med vogn eller hund, ergo får jeg minimal uttelling for turer...Forresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?