Fitbit charge HR

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har den?
Har lyst å ønske meg den av gubben til jul, men han mener at den er unødvendig og at jeg sikkert ikke har bruk for den :p jeg trenger gode argumenter for :p

Henger meg på jer! Jeg ønsker meg også en sånn, men gubben skjønner ikke hvorfor.

Mannen her har :) kjempe fornøyd... Han trener mye så har god nytte av den... Han har app på mobilen som han kan lese av på, den måler jo puls, skritt, trening (rød sone osv) også overvåker den søvnen din noe som vi syns er helt genialt :p kan se når han sovnet, hvor lenge han var i dyp søvn og når han har vært rastløs/våken iløpet av natta... Hadde avsolutt kjøpt den altså :)

Jeg har den og er kjempefornøyd! Har hatt den i 8-9 måneder og er veldig bevisst på både skritt og søvn.
Man kan også ha "konkurranse" med andre fitbit'ere om å nå 10.000 skritt hver dag osv.
Jeg syns den ikke er så god som pulsklokke, men ellers veldig fornøyd. :)

Motivasjon til å komme i form! Jeg ønsker meg den samme.:p

Jeg har fitbit charge. Jeg har blitt mye mer aktiv, og får full valuta for pengene. Jeg valgte å ikke går for hr, fordi hr har pulsmåler og koster litt ekstra. Dessuten er ikke pulsmåleren så bra som et pulsbelte. En test jeg fant på nettet anbefaler at man heller bruker et pulsbelte, da man med hr ikke får et riktig bilde. Når det er sagt så føler ikke jeg at jeg trenger det. Så om du ikke trenger pulsmåler så hadde jeg gått for charge. Et annet pluss er at den har klokke, så nå trenger jeg ikke ta opp mobilen for å sjekke hvor mye klokka er. Appen du kan bruke med fitbit er lett å bruke.

Mannen her har :) kjempe fornøyd... Han trener mye så har god nytte av den... Han har app på mobilen som han kan lese av på, den måler jo puls, skritt, trening (rød sone osv) også overvåker den søvnen din noe som vi syns er helt genialt :p kan se når han sovnet, hvor lenge han var i dyp søvn og når han har vært rastløs/våken iløpet av natta... Hadde avsolutt kjøpt den altså :)

Så bra :)
Jeg trener jo ikke akkurat mye, er fremdeles mest trilletur det går i.. Men har jo veldig lyst å begynne skikkelig igjen..Kanskje denne kunne fått meg lettere igang?
Pluss at jeg har egentlig hatt lyst på en sånn leeeenge, har bare ikke fått meg til å kjøpe en :p

Ville kjøpt med pulsmåler... Små PG nette og blir mer bevist at du er litt i aktivitet hver dag

Virker så jeg må ønske meg den ja..
Nå er jeg lei av å bare ønske meg sånne kjipe nødvendige greier som stekepanne og sengetøy til jul! På tide med noe jeg VIL ha :p

Har den og er veldig fornøyd! Helt perfekt til min bruk og trening! :)

Har lenge hatt fitbit one, og vært veldig fornøyd - men veldig lyst på en upgrade :P

Har hjulpet veldig på å holde aktivitetsnivået oppe - mannen har ofte ledd av meg som løper opp og ned trappen for "de siste manglende skrittene"

Back
Topp