Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger meg på jer! Jeg ønsker meg også en sånn, men gubben skjønner ikke hvorfor.
Mannen her harkjempe fornøyd... Han trener mye så har god nytte av den... Han har app på mobilen som han kan lese av på, den måler jo puls, skritt, trening (rød sone osv) også overvåker den søvnen din noe som vi syns er helt genialt
kan se når han sovnet, hvor lenge han var i dyp søvn og når han har vært rastløs/våken iløpet av natta... Hadde avsolutt kjøpt den altså
![]()
Motivasjon til å komme i form! Jeg ønsker meg den samme.![]()
Haha, min og. Han forstår ikke greie med å telle skritt eller noe. Er jo bare å gå tur.Sånn er min og.. "Du trener jo ikke til noe vm liksom" sier han barehaha!
Haha, min og. Han forstår ikke greie med å telle skritt eller noe. Er jo bare å gå tur.![]()
Hadde det vært bedre å ønske seg gavekort på butikker de selger dette istedet?Ja..de om det
Jeg vil ha!
Hadde det vært bedre å ønske seg gavekort på butikker de selger dette istedet?![]()
Hehe, godt mulig det hadde vært like så greit. Så slipper de å måtte ha en så sterk mening om alt.Haha, kanskje.. Så kan man få det uansett![]()
Hehe, godt mulig det hadde vært like så greit. Så slipper de å måtte ha en så sterk mening om alt.![]()