Det var lurt!Hmm..nei det har jeg ikke tenkt på
Men har skritteller på mobilen og, så om jeg har den i lomma, så kan jeg ihvertfall dobbelsjekke i starten om de teller likt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurt!Hmm..nei det har jeg ikke tenkt på
Men har skritteller på mobilen og, så om jeg har den i lomma, så kan jeg ihvertfall dobbelsjekke i starten om de teller likt![]()
Poenget forsvinner liksom litt da.Det er min erfaring også. Teller ikke tur med vogn eller hund, ergo får jeg minimal uttelling for turer...
Er du fit for fight?Da har jeg fått satt meg litt inn i fitbit-verdenen
Spennende saker!
Er du fit for fight?![]()
Såså, ta det i morgen.Jehe,jah!
Må nesten finne frem bosu-ballen fra boden nå jo
Eller..ikke akkurat nå da, men![]()
Spennende å se hvor godt du sover da, det kan vel fitbiten svare deg på i morra.Ja, nå skal det soves!![]()
Spennende å se hvor godt du sover da, det kan vel fitbiten svare deg på i morra.
Natti!
Det kan kanskje være, uten at jeg tør å si noe sikkert. Alt jeg vet er at min får det med seg hvertfallOk, var det kanskje bare de tidlige modellene som ikke klarte registrere det tro?
Spennende å se hvor godt du sover da, det kan vel fitbiten svare deg på i morra.
Natti!
Argument nr 1; Dete r Jul og jeg kan ønske meg hva jeg ønsker meg?Noen som har den?
Har lyst å ønske meg den av gubben til jul, men han mener at den er unødvendig og at jeg sikkert ikke har bruk for denjeg trenger gode argumenter for
![]()
Argument nr 1; Dete r Jul og jeg kan ønske meg hva jeg ønsker meg?![]()
hahahaOh yes!
Nå har jeg allerede fått den da
Men kjenner det var gøy å ikke bare ønske seg sånne fornuftige gaver.. Er ikke så flink til å ønske meg ting jeg faktisk bare vil ha fordi jeg vil ha![]()
hahaha
Pappa kom og lurte på om jeg ønsket meg noen personlig ikke forunftige gaver, siden han regnet med at alle kommer til å å kjøpe til poden i jul;P digger Pappa;P
Forresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?
Nå har jeg fått kobla den til både endomondo og myfitnesspal![]()
D har jeg og! Gode hjelpemidler!