Fit før nr 2!

Vekten viste 119.2 kg i dag! Noe som betyr nesten 13 kg ned :D
Har blitt mye bedre med maten og treningen de siste mnd noe som har gitt tydelige resultater:rolleyes:
 
Har ikke vært på trening siden onsdag, men det har vært svært hektisk på jobb med mye løping og løfting så vekta hår fortsatt ned!
117,4 kg i dag :rolleyes:
 
Har ikke vært på trening siden onsdag, men det har vært svært hektisk på jobb med mye løping og løfting så vekta hår fortsatt ned!
117,4 kg i dag :rolleyes:

Utrolig bra jobbet! ❤️ så fint at du gjør dette for deg selv om den framtidige lille spiren din! Heier på deg
 
Her renner jo kiloene av jo! Knallbra jobbet! :D
 
Jeg har hatt ferie og en periode der jeg har hatt lite aktivitet og spist mye rart. Så jeg bestemte meg for at i går startet jeg "på nytt" :rolleyes: tok vekt, mål på kroppen og skrev ned hva jeg ønsker å oppnå de neste 20 ukene. Dette inkluderer et større fokus på trening og aktivitet!

Minst 10.000 skritt hver dag, i tillegg til en treningsøkt eller 30 min fysisk aktivitet som f.eks dans, tur eller lignende:wideyed:
Dette blir hardt, men forhåpentligvis verdt det!
 
Jeg har klart å gjennomføre en tur ute hver dag siden torsdag! Enda ikke gått noen tur i dag, men det blir! Eller så blir det hjemmetrening :D
Jeg har vært borte hele helgen og tatt noen dårlige matvalg, men fra og med i morgen er jeg hjemme og kan kjøre mitt eget løp igjen! :oops:
 
Jeg har klart å gjennomføre en tur ute hver dag siden torsdag! Enda ikke gått noen tur i dag, men det blir! Eller så blir det hjemmetrening :D
Jeg har vært borte hele helgen og tatt noen dårlige matvalg, men fra og med i morgen er jeg hjemme og kan kjøre mitt eget løp igjen! :oops:
Målrettet og systematisk jobbing, me like.
Utrolig deilig følelse når man klarer å gjennomføre litt altivitet hver dag. (Man trenger jo ikke å bli gjennomvåt av svette hver dag av dem grunn.) Heier på deg!
 
Dag 5 av 140 med aktivitet eller trening hver dag gjennomført:rolleyes:
 
Siden vekta har stått stille bestemte jeg meg for å melde meg på en ny dietbet! Jeg krysser fingrene for at det dytter meg i rett retning:rolleyes::hilarious:
 
Back
Topp