Fit før nr 2!

Presterte å få invalidiserende hodepine som bivirkning av dose 2, så har vært lite aktivitet! Men i dag ble det trening med hjelp av YouTube og svetten rant!
 
Hadde kurs i dag, var hjemme alene og hadde tid til overs etter kurset så ble en danseøkt fra YouTube :D følte meg ikke særlig høy i hatten da hun ene på videoen var høygravid og i bedre form enn meg :rolleyes:
 
Hadde kurs i dag, var hjemme alene og hadde tid til overs etter kurset så ble en danseøkt fra YouTube :D følte meg ikke særlig høy i hatten da hun ene på videoen var høygravid og i bedre form enn meg :rolleyes:
Det viktigste er at du faktisk gjennomførte økta ❤️ Alle har forskjellige utgangspunkt så jeg syns du er flink jeg! :)
 
Hadde kurs i dag, var hjemme alene og hadde tid til overs etter kurset så ble en danseøkt fra YouTube :D følte meg ikke særlig høy i hatten da hun ene på videoen var høygravid og i bedre form enn meg :rolleyes:
Haha! Kjenner følelsen! Jeg er med på et digitalt treningsopplegg, og holder slett ikke tempo til instruktøren alltid og noen øvelser må jeg justere pga diverse skavanker. Og så kommer det bare i kommentarfeltet ..: «Måtte gjøre slik i stedet for sånn siden jeg er i uke 36.» Baaaaah! Da klarte jeg jo knapt mer enn å komme meg rundt i huset. :joyful:
Viktig å huske at man ikke kan sammenligne og «konkurrere» med andre enn seg selv. :happy3
 
Skulle trene på senteret i dag, men med en dørstokkmil som virket uendelig ble det en YouTube danceworkout i dag også.

Det jeg sliter mest med for tiden er maten, jeg stapper i meg som en bunnløs gris! Klarer heldigvis å opprettholde 16 timer faste, men det skal så lite til å gå over kaloriene....
 
Kom over hele dagboken nå? Så liiitt morsomt å se siste post :hilarious: Men heia deg som starter på nytt! Hva er utgangspunktet ditt nå? Masse lykke til!
Tar nytt utgangspunkt 1. August, men ligger mye på det samme :hilarious:
 
Tar nytt utgangspunkt 1. August, men ligger mye på det samme :hilarious:
Hvis du ikke bruker apper allerede, så kan jeg anbefale lifesum for å tracke. Kan lett scanne inn de aller fleste matvarer (kanskje alle??) og den gir deg alternativer for å legge inn.
Så jeg bruker det og en matvekt.
Holdt på i litt over to uker og gått ned ca 2 kg, en del var vel vannvekt, men så langt funker det å telle kalorier. :)
 
Back
Topp