Fit før nr 2!

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Jeg har alltid vært stor, men har som regel gått opp og ned og klart å holde et nivå der jeg fungerer helt greit i hverdagen.
Da jeg ble gravid hadde jeg store planer om å jobbe hele veien siden jeg hadde en jobb som lett kunne tilpasses.

Dette skjedde jo ikke og jeg gikk sykemeldt store deler av svangerskapet.
Da jeg ble gravid veide jeg mellom 102 og 104 kg. Jeg gikk opp svimlende 40 kg! Alle sa jeg kom til å rase ned i vekt etter fødselen, men 30 av de er fortsatt her 5 mnd senere.
Dette påvirker min hverdag i stor grad da jeg veier over 130 kg og har store smerter i kroppen.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal under 100 kg før jeg blir gravid igjen. Vi ønsker ikke stor aldersforskjell på barna og brukte 2,5 år på førstemann så jeg må virkelig ta tak!

Dag 1: startvekt 132 kg!
 
Ble en gåtur og noen styrkeøvelser i dag :) matmessig ganske bra utenom litt brus, men drikker ikke brus til vanlig så det er ikke en vane jeg tenker jeg må kvitte meg med. 12.000 skritt i dag og over 3500 kalorier forbrent!
 
Dårlig med oppdateringer her :hilarious:

Har hatt over 10.000 skritt hver dag så langt i år, har også fulgt 30 days appen for å gjøre noen øvelser.

Da jeg tok målene mine i går ser jeg at de er akkurat de samme som i september. Jeg savner tredemølla mi, og ikke minst treningssenter! Jeg føler meg dvask og ekkel siden alt henger og slenger og ingenting ser ut til å bli bedre.

Har gått på melkefri diett i 3 uker for lillegutt sin del og det har gjort at småspisingen har blitt kuttet drastisk, siden "alt" har melk i seg. Håper virkelig jeg passer uniformen min når jeg skal tilbake på jobb i slutten av mars...
 
Dårlig med oppdateringer her :hilarious:

Har hatt over 10.000 skritt hver dag så langt i år, har også fulgt 30 days appen for å gjøre noen øvelser.

Da jeg tok målene mine i går ser jeg at de er akkurat de samme som i september. Jeg savner tredemølla mi, og ikke minst treningssenter! Jeg føler meg dvask og ekkel siden alt henger og slenger og ingenting ser ut til å bli bedre.

Har gått på melkefri diett i 3 uker for lillegutt sin del og det har gjort at småspisingen har blitt kuttet drastisk, siden "alt" har melk i seg. Håper virkelig jeg passer uniformen min når jeg skal tilbake på jobb i slutten av mars...
Hvordan går det med vekta? :)
 
Jeg er så dårlig på å oppdatere her, vekten viste 125,4 kg i morges :)
Jeg har begynt på jobb, noe som har gjort at hverdagsaktiviteten har skutt i været! Jeg trener tung styrke mellom 1 og 3 ganger i uken.

I tillegg har jeg en målbukse som jeg skal få på meg og ser hvor mye fremgang jeg har fått på den!:D
 
Jeg er så dårlig på å oppdatere her, vekten viste 125,4 kg i morges :)
Jeg har begynt på jobb, noe som har gjort at hverdagsaktiviteten har skutt i været! Jeg trener tung styrke mellom 1 og 3 ganger i uken.

I tillegg har jeg en målbukse som jeg skal få på meg og ser hvor mye fremgang jeg har fått på den!:D
Hvordan går det med deg? :couchpotato:
 
Så, jeg er nede på 122,6 kg! Gått ned mange cm og kjenner på en enorm mestringsfølelse :D
Kjenner en stor fremgang på trening også! Noe som gjør at livet blir lysere :rolleyes:

Nå holder vi på å skal flytte, så kostholdet blir alfa omega siden trening blir nedprioritert.
 
Så, jeg er nede på 122,6 kg! Gått ned mange cm og kjenner på en enorm mestringsfølelse :D
Kjenner en stor fremgang på trening også! Noe som gjør at livet blir lysere :rolleyes:

Nå holder vi på å skal flytte, så kostholdet blir alfa omega siden trening blir nedprioritert.
Heia heia! Det er en god følelse, den mestringsfølelsen der :D
 
Fikk inn en treningsøkt på søndag, og i dag! Har også planer om å få trent både torsdag og lørdag:rolleyes:

Ser virkelig forskjell i speilet og på vekta :smug:
 
Fikk inn en treningsøkt på søndag, og i dag! Har også planer om å få trent både torsdag og lørdag:rolleyes:

Ser virkelig forskjell i speilet og på vekta :smug:

Det er så deilig når man faktisk ser forskjell! :woot: Godt jobbet!
 
I dag viste vekta 121,8. Jeg var egentlig forberedt på å ha gått opp siden jeg har spist sykt mye dritt og godteri den siste 1,5 uken, men er glad for at det kryper seg ned :hilarious:
Har et mål om å veie under 120 kg før 1.juli, så nå må jeg skjerpe meg!
Skal også prøve å komme under 110 før 1.november :bag:
 
Back
Topp