121,1 kg i dag
det går rett vei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempebra jobbet, dette går så det suserVekten viste 119.2 kg i dag! Noe som betyr nesten 13 kg ned
Har blitt mye bedre med maten og treningen de siste mnd noe som har gitt tydelige resultater![]()
Har ikke vært på trening siden onsdag, men det har vært svært hektisk på jobb med mye løping og løfting så vekta hår fortsatt ned!
117,4 kg i dag![]()
Sterkt! Bra jobba!Har ikke vært på trening siden onsdag, men det har vært svært hektisk på jobb med mye løping og løfting så vekta hår fortsatt ned!
117,4 kg i dag![]()

Spratt opp til 119,2 dagen etterSterkt! Bra jobba!
Skal ikke kimse av hverdagsaktivitet!![]()
men jeg er litt forstoppa så jeg tror det har en utløsende faktor
Målrettet og systematisk jobbing, me like.Jeg har klart å gjennomføre en tur ute hver dag siden torsdag! Enda ikke gått noen tur i dag, men det blir! Eller så blir det hjemmetrening
Jeg har vært borte hele helgen og tatt noen dårlige matvalg, men fra og med i morgen er jeg hjemme og kan kjøre mitt eget løp igjen!![]()

Hva går det ut på?Siden vekta har stått stille bestemte jeg meg for å melde meg på en ny dietbet! Jeg krysser fingrene for at det dytter meg i rett retning![]()
Man vedder penger på at man kan gå ned 4% av kroppsvekten sin på 4 ukerHva går det ut på?![]()

Oi, spennendeMan vedder penger på at man kan gå ned 4% av kroppsvekten sin på 4 uker![]()
Ja, håper det er det sparket jeg trengerOi, spennende![]()