Fising

Nesly

Juni 12s friske pust
Er det normalt å fise ( med vilje) når en er med (nære) venninner?? Jeg har ei som gjør dette. Syns det er litt spesielt!

Nei synes det er spesielt. Raping bryr jeg meg ikke om da ;)

Om jeg må fise går jeg på do eller i ett annet rom når jeg er med venner. Nære eller ikke. Handler om folkeskikk rett å slett..

Hadde ikke brydd meg.

Men nå sliter jeg selv med lukkemuskelen etter første fødsel da, den ble ødelagt, så jeg har to operasjoner bak meg for å prøve å fikse den.

Innimellom lekker jeg også, men det er jo ikke akkurat med vilje da.

Jeg hadde tenkt at de føler seg trygge på meg og vennskapet vårt, og at det ikke er flaut.

Hvorfor er fising liksom så tabu, eller flaut? Det er noe alle gjør, både kongen og alle vi andre :-P

Hadde ikke brydd meg.

Men nå sliter jeg selv med lukkemuskelen etter første fødsel da, den ble ødelagt, så jeg har to operasjoner bak meg for å prøve å fikse den.

Innimellom lekker jeg også, men det er jo ikke akkurat med vilje da.

Jeg hadde tenkt at de føler seg trygge på meg og vennskapet vårt, og at det ikke er flaut.

Hvorfor er fising liksom så tabu, eller flaut? Det er noe alle gjør, både kongen og alle vi andre :p
Samme som jeg tenker
Vi er trygge på hverandre

Syns det er helt vanlig jeg. Vi gjør det rett som det er. Ikke bra å holde lufta inne. Men vet jeg at det er en skikkelig vond en sier jeg i fra og går ut/på do. Men er ikke alltid man vet om de er vonde. Haha :p

Njææ... Jeg og bestevenninna mi har kommet dit at vi ikke dør om vi er uheldige og slipper en som høres i hverandres nærvær, men er jo ikke sånn at vi shower med det som unger :o

Altså, jeg ler litt av denne tråden :-P Fordi jeg har dårlig humor. Men fra spøk til alvor, så kommer det litt an på siguasjonen for min del. Jeg har vokst opp med en familie som lider av kraftig prompehumor, og tar nok derfor ganske lett på det. Men personlig gjør jeg det ikke i nærvær av venner, fordi jeg føler meg ikke bekvemt med det. Ytterst sjelden i såfall. Noen kan jo synes at det er ekkelt også, og derfor tar man jo hensyn til det.

Altså, jeg ler litt av denne tråden :-P Fordi jeg har dårlig humor. Men fra spøk til alvor, så kommer det litt an på siguasjonen for min del. Jeg har vokst opp med en familie som lider av kraftig prompehumor, og tar nok derfor ganske lett på det. Men personlig gjør jeg det ikke i nærvær av venner, fordi jeg føler meg ikke bekvemt med det. Ytterst sjelden i såfall. Noen kan jo synes at det er ekkelt også, og derfor tar man jo hensyn til det.
Signerer deg så fint på alt her :p

For mannen og kompisene er det helt normalt..
Hvorfor ikke for oss damer?

Jeg har Ulcerøs Kolitt,og får fryktelig magesmerter om jeg jeg slipper lufta fri. Prøver å trekke meg ut av sofaen da,da det ofte lukter død :p

Jeg har Ulcerøs Kolitt,og får fryktelig magesmerter om jeg jeg slipper lufta fri. Prøver å trekke meg ut av sofaen da,da det ofte lukter død :p
Sier det samme
Sljønner ikke hvorfor det er frekt jeg
Er nok fkere med den sykdommen , skal ikke de kunne gå på besøk til noen de da

Jeg synes ikke det er ok at menn gjør det heller jeg da, hvorfor skulle det være forskjell på kjønn?

Har man en sånn diagnose så har man det. Da gjør man det man må gjøre. Men når min mann griper tak i ene rumpeballen og så fiser så det høres i hele huset, da blir jeg kvalm! Når han gjør det rett ved siden av meg etter at jeg har bedt han om å slutte med det så føler jeg meg ikke særlig respektert.

Back
Topp