Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Serr? Jeg opplever det litt som uhøflig. Blir litt satt ut. Hun ene løfter foten og trykker ut liksom.....Er vel.ikke unormalt
Flere av mine nærmeste venninner gjør det
Ja seriøstSerr? Jeg opplever det litt som uhøflig. Blir litt satt ut. Hun ene løfter foten og trykker ut liksom.....
Samme som jeg tenkerHadde ikke brydd meg.
Men nå sliter jeg selv med lukkemuskelen etter første fødsel da, den ble ødelagt, så jeg har to operasjoner bak meg for å prøve å fikse den.
Innimellom lekker jeg også, men det er jo ikke akkurat med vilje da.
Jeg hadde tenkt at de føler seg trygge på meg og vennskapet vårt, og at det ikke er flaut.
Hvorfor er fising liksom så tabu, eller flaut? Det er noe alle gjør, både kongen og alle vi andre![]()
Serr? Jeg opplever det litt som uhøflig. Blir litt satt ut. Hun ene løfter foten og trykker ut liksom.....
Signerer deg så fint på alt herAltså, jeg ler litt av denne trådenFordi jeg har dårlig humor. Men fra spøk til alvor, så kommer det litt an på siguasjonen for min del. Jeg har vokst opp med en familie som lider av kraftig prompehumor, og tar nok derfor ganske lett på det. Men personlig gjør jeg det ikke i nærvær av venner, fordi jeg føler meg ikke bekvemt med det. Ytterst sjelden i såfall. Noen kan jo synes at det er ekkelt også, og derfor tar man jo hensyn til det.
Sier det sammeFor mannen og kompisene er det helt normalt..
Hvorfor ikke for oss damer?
Jeg har Ulcerøs Kolitt,og får fryktelig magesmerter om jeg jeg slipper lufta fri. Prøver å trekke meg ut av sofaen da,da det ofte lukter død![]()
For mannen og kompisene er det helt normalt..
Hvorfor ikke for oss damer?
Jeg har Ulcerøs Kolitt,og får fryktelig magesmerter om jeg jeg slipper lufta fri. Prøver å trekke meg ut av sofaen da,da det ofte lukter død![]()