Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj nei! Jeg har også ei venninne som gjør det, men synes man kan prøve å holde det for seg selv.Er det normalt å fise ( med vilje) når en er med (nære) venninner?? Jeg har ei som gjør dette. Syns det er litt spesielt!
Vel jeg synes ikke det handler om oppfragelsrSynes man kan være diskret med både raping og fising i andres nærvær. Er iallefall slik jeg er oppdratt om høflighet blant medmennesker.
Må jeg fise i selskap så går jeg på do, eller ut (vekk fra folk iallefall), og må jeg rape tar jeg en veldig lydløs umerkelig en. Rart at så mange ikke eier oppdragelse..
Ha ha godt svatSynes ikke det er unormalt, ekkelt eller uhøflig. Blir heller ikke irritert! Tar det som et kompliment at de tør å være seg selv når vi er sammen. Det er jo bare luft, sitter ikke akkurat å skiter på meg
Altså, det er forskjell på selskap og en tv-kveld med venner synes jeg da. ;-)Synes man kan være diskret med både raping og fising i andres nærvær. Er iallefall slik jeg er oppdratt om høflighet blant medmennesker.
Må jeg fise i selskap så går jeg på do, eller ut (vekk fra folk iallefall), og må jeg rape tar jeg en veldig lydløs umerkelig en. Rart at så mange ikke eier oppdragelse..
Altså, det er forskjell på selskap og en tv-kveld med venner synes jeg da. ;-)
Jeg sitter da ikke å fiser i selskap ;-)
Ikke lærer jeg ungene at man kan fikse og rape overalt heller, men de lærer at det er forskjell hjemme og borte.
Men samtidig skal de ikke lære at det er tabu, eller fyfy og slippe en fis eller rap heller sånn at de nesten synker i et hull i gulvet. Men man kan si unnskyld eller gå unna hvis man kjenner at man må fise.
Altså, det er forskjell på selskap og en tv-kveld med venner synes jeg da. ;-)
Jeg sitter da ikke å fiser i selskap ;-)
Ikke lærer jeg ungene at man kan fikse og rape overalt heller, men de lærer at det er forskjell hjemme og borte.
Men samtidig skal de ikke lære at det er tabu, eller fyfy og slippe en fis eller rap heller sånn at de nesten synker i et hull i gulvet. Men man kan si unnskyld eller gå unna hvis man kjenner at man må fise.