Fising

jeg og mine 3 søstre har seriøst dårlig prompehumor når det bare er oss 4 der :-P

Men pleier ikke holde på sånn foran andre venner ...

Bare et lite apropos når det gjelder det å gå på do for å fise, det er ikke alltid at det er noe mer gøyalt. Hos oss, for eksempel, ligger badet rett ved stua og det er ganske god akustikk, så det høres MYE bedre om man fiser der enn i sofaen :-P Greit å gå dit for lukta sin del da, men.. jeg blir faktisk flauere om jeg hører at noen fiser på do enn om de sitter i stua. For om jeg hører fiselyder på do så tenker jeg automatisk bæsj, og jeg hater tanken på at andre bæsjer på badet vårt (ja, det er sært, og nei, jeg sier det ikke til gjestene våre!).

Har noen venninner som kan gjøre det foran meg. Men ikke for gøy, fordi de må. Bryr meg ikke nevnverdig, men jeg ler hvis de ikke var obs pp det :p

Jeg gjør det ikke, mannen trodde lenge at jenter ikke fiser.. Helt til vi fikk datteren vår da ;)

Er det normalt å fise ( med vilje) når en er med (nære) venninner?? Jeg har ei som gjør dette. Syns det er litt spesielt!
Æsj nei! Jeg har også ei venninne som gjør det, men synes man kan prøve å holde det for seg selv.

Synes man kan være diskret med både raping og fising i andres nærvær. Er iallefall slik jeg er oppdratt om høflighet blant medmennesker.
Må jeg fise i selskap så går jeg på do, eller ut (vekk fra folk iallefall), og må jeg rape tar jeg en veldig lydløs umerkelig en. Rart at så mange ikke eier oppdragelse..
Vel jeg synes ikke det handler om oppfragelsr
Godt vi er forskjellige

Synes man kan være diskret med både raping og fising i andres nærvær. Er iallefall slik jeg er oppdratt om høflighet blant medmennesker.
Må jeg fise i selskap så går jeg på do, eller ut (vekk fra folk iallefall), og må jeg rape tar jeg en veldig lydløs umerkelig en. Rart at så mange ikke eier oppdragelse..
Altså, det er forskjell på selskap og en tv-kveld med venner synes jeg da. ;-)

Jeg sitter da ikke å fiser i selskap ;-)

Ikke lærer jeg ungene at man kan fise og rape overalt heller, men de lærer at det er forskjell hjemme og borte.
Men samtidig skal de ikke lære at det er tabu, eller fyfy og slippe en fis eller rap heller sånn at de nesten synker i et hull i gulvet. Men man kan si unnskyld eller gå unna hvis man kjenner at man må fise.

Last edited:

Ikke lærer jeg ungene at man kan fikse og rape overalt heller, men de lærer at det er forskjell hjemme og borte.
Men samtidig skal de ikke lære at det er tabu, eller fyfy og slippe en fis eller rap heller sånn at de nesten synker i et hull i gulvet. Men man kan si unnskyld eller gå unna hvis man kjenner at man må fise.

Enig med du!

Helt enig med deg

Ikke lærer jeg ungene at man kan fikse og rape overalt heller, men de lærer at det er forskjell hjemme og borte.

Ja?:p med de aller nærmeste kan jeg til og med bæsje med døra på vidt gap. Har veldig få sperrer med mine aller nærmeste venninner. Og det er godt, for jeg tror ikke vi hadde vært så gode venner om vi ikke kunne gjøre slike normale ting i hverandres selskap?

Nei, så gode venner har jeg ikke altså, og tror neppe jeg hadde gjort det uansett :p Fise gjør man på do :p

Eh nei. Slikt kan man gjøre på toalettet eller noe :P
Gjelder både menn og kvinner.

Eeeeh nei.

Blandt mine nærmeste er det normalt :) jeg og bestevenninna mi kan fint fise og rape i hverandres nærvær "oii sorry" også le av det etterpå ;)
Fiser forran gubben også jeg da :rolleyes: sjeldent jeg løper på do for å fise :p

Ikke tenkt noe voldsomt på dette før. Umiddelbart, tenkte jeg at det kanskje er uhøflig. Men etter fødsel og skade nedentil, så skjer det jo helt ufrivillig at jeg fiser selv. Synes det er helt grusomt. Første gang dette skjedd (uten at ungen var der (brukte å late som det var han :p ) så hadde jeg helt seriøst lyst til å hoppe ut vinduet i 4. etg. Så kanskje det hadde vært lettere om det var vanlig?

Jeg lekker en del luft etter sist fødsel (fikk en kraftig ruptur), så her hender det at det kommer luft i "upassende" situasjoner. Presser det ikke ut med vilje da, men med mine nærmeste orker jeg ikke løpe å gjemme meg på do i ett om jeg har en luftig aften :p

Back
Topp