Fising

Med mine aller nærmeste venninner kan det slippes en fjert uten at noen bryr seg om det. Vi delte leilighet på videregående, og den gang ble vi enige om at man må jo kunne fise i sitt eget hjem, og så har det bare vedvart ;-) Men vi unnskylder oss som regel, og "shower" ikke med det. Er jo en helt naturlig ting å slippe ut luft, men man trenger ikke å gi det så mye oppmerksomhet heller.

Flesteparten av mine venner kan man fise og rape forran. Men de andre gjør man ikke det, har og ei venninne og kjæresten hennes som syntes det er så kvalmt med den rapingen min. Men siden jeg ikke kan kontrollere det, så blir det slik når jeg får i meg ting som trigger rapingen da :P

Nei jeg synes det er ufint og fryktelig ubehagelig! Hverken menn eller damer trenger å gjøre det rett ved siden av noen og det er heldigvis ikke vanlig i min krets!

Jeg er ikke komfortabel med det nei, men har venner som gjør. Det gjør meg ingenting.

Syns det er litt spesielt :p uhell kan skje og det får bare være. Men sitte å fise med vilje bare for gøy er lite pent.

Har en god venninne som er sånn. Bryr meg absolutt ikke om det. Er ikke så prippen. :p

Altså, jeg ler litt av denne tråden :-P Fordi jeg har dårlig humor. Men fra spøk til alvor, så kommer det litt an på siguasjonen for min del. Jeg har vokst opp med en familie som lider av kraftig prompehumor, og tar nok derfor ganske lett på det. Men personlig gjør jeg det ikke i nærvær av venner, fordi jeg føler meg ikke bekvemt med det. Ytterst sjelden i såfall. Noen kan jo synes at det er ekkelt også, og derfor tar man jo hensyn til det.
Samme her:-)

Altså, jeg ler litt av denne tråden :-P Fordi jeg har dårlig humor. Men fra spøk til alvor, så kommer det litt an på siguasjonen for min del. Jeg har vokst opp med en familie som lider av kraftig prompehumor, og tar nok derfor ganske lett på det. Men personlig gjør jeg det ikke i nærvær av venner, fordi jeg føler meg ikke bekvemt med det. Ytterst sjelden i såfall. Noen kan jo synes at det er ekkelt også, og derfor tar man jo hensyn til det.
Signerer alt :))

Jeg promper om jeg må, men går aller helst på do.. Men om jeg ikke slipper lufta fri når den kommer, får jeg kraftige luftsmerter og blir liggende å vri meg i smerter. De er heldigvis nesten alltid lydløse da, så det pleier å gå stille for seg:p Gjør meg ingenting om noen promper i mitt nærvær heller. Får kanskje latterkrampe (lider av ekstrem prompehumor), og det kan gjerne være flauere for meg enn den som slapp fisen:p

Dersom noen slipper en er det ikke verre enn at vi ler av det, vi kjenner hverandre såpass at en fis og to ikke gjør noe som helst. Det betyr dermed ikke at vi presser dem ut bare for å teste lyd og lukt :-p

Jeg kan ikke holde meg og jeg fiser mye ;) jeg er veldig god på å fise lydløst. Om jeg skulle holdt alt inne hadde jeg daua, får sinnsykt vondt i magen.

Jeg blir irritert og syns det et skikkelig ubehagelig og ufint når folk både fiser og raper, hvor vanskelig er det å gå på do eller litt for seg selv?

Jeg gjør aldri det. Det faller ikke naturlig for meg. Går på toalettet. Har hendt 1 gang foran samboer og da var det et uhell, som jeg ble utrolig flau over. Det er jo naturlig, men liker ikke å gjøre det. Men om andre gjør det, bryr jeg meg ikke så mye. Utenom at samboer fiser HELE tiden da :p

Ja, det er normalt. Men det er jo ikke alle som er sånn, så det er jo greit å prøve å unngå slikt foran folk som synes det er ubehagelig.. Personlig har jeg enda litt prompehumor :p

Jeg syns det er ekkelt om venner slipper luft foran meg. Mannen gjør ikke det engang. Fis stinker. Alle gjør det, men de som kan bør gå et annet sted å slippe luft.

Hvis det er greit.. Hvorfor sitter man ikke og fiser under avdelingsmøte på jobben? Eller i et møte med sjefen? Jeg syns det er respektløst.

Synes man kan være diskret med både raping og fising i andres nærvær. Er iallefall slik jeg er oppdratt om høflighet blant medmennesker.
Må jeg fise i selskap så går jeg på do, eller ut (vekk fra folk iallefall), og må jeg rape tar jeg en veldig lydløs umerkelig en. Rart at så mange ikke eier oppdragelse..

Back
Topp