Jeg blir også ofte sliten av meg selv og mitt eget hode faktisk! Hehe) slitsomt. Håper det gir seg litt etter OUL )Skal si meg enig der. Føler meg nokså både paranoid og skrullete... blir sliten av meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir også ofte sliten av meg selv og mitt eget hode faktisk! Hehe) slitsomt. Håper det gir seg litt etter OUL )Skal si meg enig der. Føler meg nokså både paranoid og skrullete... blir sliten av meg selv
Ja det er veldig slitsomt håper så veldig det gir seg,det hadde vært oppriktig DEILIG å føle seg trygg å nyte svangerskapetJeg blir også ofte sliten av meg selv og mitt eget hode faktisk! Hehe) slitsomt. Håper det gir seg litt etter OUL )
Huff ja.... det er en skrekkelig følelse
Haaahaaah det var da enda godt høres kanskje litt rart ut ,er ikke helt enkelt å unngå seg selv over lengre tid så det blir en smule slitsomt i lengden men det går nok forhåpentligvis åverDu høres fryktelig søt ut når du skriver d da ;-)
Haaahaaah det var da enda godt høres kanskje litt rart ut ,er ikke helt enkelt å unngå seg selv over lengre tid så det blir en smule slitsomt i lengden men det går nok forhåpentligvis åver
Veldig godt tips ja, men vet ikke om jeg i det hele tatt hadde behøvd å stådd opp av senga da bekymrer meg nok noe veldig overdrevent mye enkelte dager, så det hadde blitt liten tid til omverdenen den krever vist sitt den ogsåHaha- du ass ;-)
Jeg har opplevd å bli sliten av mitt eget tankespinn selv noen ganget- har da som regel lagt meg for å sove for å få litt fred- bare sånn tips ;-) kan kanskje bli mye søvn til tider? [emoji87]
Veldig godt tips ja, men vet ikke om jeg i det hele tatt hadde behøvd å stådd opp av senga da bekymrer meg nok noe veldig overdrevent mye enkelte dager, så det hadde blitt liten tid til omverdenen den krever vist sitt den også
Hiihii hiiih ja det skulle rett og slett vært en diagnose som gikk ut på "hysterisk gravide" der man kunne fått både fri og støtte og trygghet til å få hodet på rett spor. Jeg er LIVSIKKER på att dette er usunt!Hahahahaha- jeg får vondt i magen fordi jeg ler så mye nå!!!!!!
Det er så lett å forestille meg dette selv nå- og ser for meg scenarioet her hjemme med hormonelle meg som nekter å stå opp av senga og fikse graviditetslivet hver dag
Hiihii hiiih ja det skulle rett og slett vært en diagnose som gikk ut på "hysterisk gravide" der man kunne fått både fri og støtte og trygghet til å få hodet på rett spor. Jeg er LIVSIKKER på att dette er usunt!
Det høres veldig fornuftig ut det synes jeg.. men jeg får ikke helt til sånt.. er mer den typen som sitter å holder alt for meg selv og pines i all stillhet.. å tror alt bare løser seg av seg selvHahaha- den ordningen tror jeg heter mamma på mine mørkeste dager hvor jeg holder på å gå i bakken ringer jeg mamma for litt trøst
Det høres veldig fornuftig ut det synes jeg.. men jeg får ikke helt til sånt.. er mer den typen som sitter å holder alt for meg selv og pines i all stillhet.. å tror alt bare løser seg av seg selv
Hehe,ja jeg er helt enig der bare jeg som i en alder av 30 år ikke klarer å forstå akkorat detÅååå- min mor skulle sikkert ønske jeg var som deg
Mye bedre å bare få ut alt du tenker på! For d er svært lite som løser seg selv