Dere som finner hjertelyd veldig tidlig, har dere vært gravide før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært gravid før. Første gang jeg var gravid prøvde jeg ikke doppler før uke 12-13, så vet ikke om jeg hadde hørt den før
Hm, ja, det blir jo sånn Har også mistet, men uten innvolvering av doppler. Tenker det ikke gjør skade om man begrenser bruken til 1-2 ganger i uka. Er jo de som får UL like ofte pga risiko svangerskapHar sååååå lyst å prøve å finne hjertelyd dette svangerskapet .. men lovte meg selv å ALDRI bruke den igjenn da vi mistet.. man finner så mye dumme "årsaker" til hva som kunne være årsaken...
Ja jeg er helt enig der... man blir nok bare litt paranoid finner ALT som mulige årsakerHm, ja, det blir jo sånn Har også mistet, men uten innvolvering av doppler. Tenker det ikke gjør skade om man begrenser bruken til 1-2 ganger i uka. Er jo de som får UL like ofte pga risiko svangerskap
Jeg har tillatt meg å bruke den MAX en gang i uken når nervene tar helt over hand. Men da bare i ca 3-4 sekunder. Finner hjertelyden med en gang og da er jeg fornøyd,så lenge det varerOk.... jeg er ny på dette med doppler! Fant hjertelyden på første forsøk i går- er i uke 16.
Har jo selvfølgelig mest lyst til å høre den hjertelyden igjen i dag!
MEN jeg tenker- ikke hver dag vel? Hvor ofte har jordmødre sagt at d er innafor å høre etter lyden selv?
Jeg har en angelsound!
Jeg har tillatt meg å bruke den MAX en gang i uken når nervene tar helt over hand. Men da bare i ca 3-4 sekunder. Finner hjertelyden med en gang og da er jeg fornøyd,så lenge det varer
Doppler kan varme opp fostervannet så jeg er snar med å legge den bort
Ja det skjønner jeg veldig godt utrolig hvor avslappet å beroliget man blir av å høre den fantastiske lydenTakk
Er jo d jeg tenker er fornuftig bruk! Men har jo mest lyst til å sitte leeeeenge med den
Ja det skjønner jeg veldig godt utrolig hvor avslappet å beroliget man blir av å høre den fantastiske lyden
Skal si meg enig der. Føler meg nokså både paranoid og skrullete... blir sliten av meg selvTrodde aldri jeg skulle bli så skrulle av å være gravid- men den lyden er helt rå ;-) gleder meg virkelig masse til jeg kjenner alle bevegelser!
Skal si meg enig der. Føler meg nokså både paranoid og skrullete... blir sliten av meg selv
Huff ja.... det er en skrekkelig følelseHaha- sliten av seg selv faktisk ;-)