Fiffis dagbok:)

Gledens dag!

Alt var helt supert på ultralyden :love7 :shy::joyful: En liten krabat med perfekte mål, alt bra mtp. de tingene med hjertet som kunne måles,
nakkefold, neseben etc. For en glede:joyful: Nå skal vi dra og fortelle pappa at han skal bli morfar igjen (søsteren min har to):love7:love7
Så godt å høre ❤️ Nå er du snart i andre trimester!!
 
Hei Jeg vil anbefale dere og følge Emma Martine Kran på Instagram. Hun kan hjelpe deg til og finne årsaken til problemene i forhold til infertilitet. Hun holder kurs og privat veiledning
 
Gratulerer så masse med dagen Fiffi❤️❤️
Næmmen har du bursdag?! Gratulerer så mye med dagen! :D :Heartred Og med passerte 12 uker! Og nyt ferien!! :D
Så i en annen tråd at dagen i dag er 12+0 i følge tul(?) OG at du har bursdag!! Så da måtte jeg kikke innom for å gratulere deg så masse med dagen i dag!! :Heartpink :D
Tusen takk alle sammen :Heartpink :Heartpink Så søte dere er som har tittet innom å gratulert:D:Heartred Jeg nyter og storkoste meg med bursdagsfeiring dagen lang i går! I dag er vi ute med båten og kosen bare fortsetter:joyful:
 
Hei Jeg vil anbefale dere og følge Emma Martine Kran på Instagram. Hun kan hjelpe deg til og finne årsaken til problemene i forhold til infertilitet. Hun holder kurs og privat veiledning
Hei! Ikke noe problemer eller infertilitet her, blitt gravid 3 av 5 prøveperioder og er nå i uke 12;) Hadde det vært et problem hadde jeg nok startet med legen, men takk for tipset uansett:)
 
Tusen takk alle sammen :Heartpink :Heartpink Så søte dere er som har tittet innom å gratulert:D:Heartred Jeg nyter og storkoste meg med bursdagsfeiring dagen lang i går! I dag er vi ute med båten og kosen bare fortsetter:joyful:
Ææ gratulerer med passert 12 UKER!!!! OG bursdag i helgen :Heartbigred :love7 Hørtes helt fantastisk ut og være ute i båten og med sommer. Her begynner sommerferie på fredag.
 
Ææ gratulerer med passert 12 UKER!!!! OG bursdag i helgen :Heartbigred :love7 Hørtes helt fantastisk ut og være ute i båten og med sommer. Her begynner sommerferie på fredag.
Tusen takk :D :Heartred :Heartred Kan absolutt ikke klage! Blir nok deilig å gå inn i ferien på fredag som gravid!:love7
 
13+1

Nå er det en stund siden jeg har hatt en ordentlig oppdatering av dagboken! Ut i fra eggløsning er jeg 13+3 i dag, men med tre ultralyder som har «tatt» to dager fra meg, får jeg krype til korset og regne ut ifra ultralyd. To dager fra eller til føles mye helt i starten, men nå er det plutselig relativt lite uansett :love2

Jeg har bestilt enda en ultralyd -så svak er jeg :hilarious: Håper å få bekreftet at alt fortsatt er bra, og å få vite kjønn på denne undersøkelsen. Ultralyden er 29. juli, da skal jeg være 14+6.

Jeg har liksom tenkt at den kvalmen jeg har hatt på magisk vis skulle bli mye bedre etter å ha rundet 12+0, men, om noe, har den faktisk blitt verre! Jeg har kastet opp to ganger ila de siste ukene, og brekningene kommer fortsatt stadig vekk! Snakket med moren og søsteren min, som kunne fortelle at de hadde kvalmen mye lenger enn til uke 12. Men jeg klager ikke, det er ikke noe som påvirker hva jeg velger å bruke dagene mine til, så, så ille er det heldigvis ikke. På forrige ultralyd, som var i uke 11, fikk jeg vite at morkaken ligger foran. Det betyr at jeg nok vil være på den sene enden av skalaen når det kommer til å kjenne liv. Spesielt som førstegangs. Men når det var de «dårligste» nyhetene jeg fikk på ultralyd, skal jeg være strålende, hoppende fornøyd!

Jeg kom plutselig på listen jeg lagde meg rett etter jeg ble gravid. Nå kan jeg stryke ut alle milepælene jeg skrev opp! Tenk at jeg har kommet så langt:shy:

:Heartpink
Komme over Ikm
:Heartpink
Få like sterk teststrek som kontrollstreken eller få 3+ på digital
:Heartpink
Få bekreftet hjertelyd på tidlig ultralyd
:Heartpink
Se at ting fortsatt er bra i uke 8 på tidlig ultralyd

:Heartpink
Komme over uke 12 (gjerne tidlig ultralyd rundt dette også)

Da kan jeg faktisk lage noen nye milepæler! Så her er min nye liste:

:HeartpinkFå bekreftelse på at alt er bra på neste ultralyd og få vite kjønn
:HeartpinkOrdinær ultralyd
:Heartpink Kjenne bevegelse
:HeartpinkKomme halvveis i svangerskapet
:HeartpinkFå tydelig gravidmage som alle kan se
:HeartpinkStarte innkjøp av de litt større babytingene som seng og bilstol

De siste dagene har jeg faktisk fått bittelitt mage! Det er så lite at de som ikke ser meg i undertøy, bikini (eller naken) stadig vekk, bare tror jeg har litt ut nederst på magen naturlig. Men jeg er vanligvis relativt flat, og dette kom veldig plutselig, så samboer og jeg ser tydelig at noe har skjedd der :shy: Er ikke oppblåst heller:D Lagt ved to bilder, kan være moro å se på for andre når de er rundt samme svangerskapslengde:D

Ellers er jeg veldig glad om dagen, føler meg som verdens heldigste og håper det fortsetter sånn :Heartpink
 

Vedlegg

  • 1EF672A7-BEFA-4E22-9969-C05C53C60B00.jpeg
    1EF672A7-BEFA-4E22-9969-C05C53C60B00.jpeg
    817,6 KB · Visninger: 114
  • EB222598-C6F4-4FE5-9A02-D06599A98B5A.jpeg
    EB222598-C6F4-4FE5-9A02-D06599A98B5A.jpeg
    983,2 KB · Visninger: 118
Sååå moro ålese oppdatering! Grattis med gjennomført første milepælsliste, og ikke minst påbegynt gravidmage :excited001 Herremin så stas!! Skjønner godt at du bestilte ny TUL, vi vil nok også få vite kjønn så fort det lar seg gjøre:angelic: Har du/dere noen følelse på hva det er? :love2
 
Sååå moro ålese oppdatering! Grattis med gjennomført første milepælsliste, og ikke minst påbegynt gravidmage :excited001 Herremin så stas!! Skjønner godt at du bestilte ny TUL, vi vil nok også få vite kjønn så fort det lar seg gjøre:angelic: Har du/dere noen følelse på hva det er? :love2
Tusen takk :Heartred :Heartred Gleder meg til dine oppdateringer fremover!:love7 Tenk at vi begge er gravide :shy::HeartredJeg har litt følelse på gutt, men mest fordi alle rundt oss har jenter. Virker på en måte lite sannsynlig at vi også skal få jente da, men så har jo egentlig ikke det noe å si hva andre har fått da:hilarious: Ekstremt spent på kjønn!
 
Tusen takk :Heartred :Heartred Gleder meg til dine oppdateringer fremover!:love7 Tenk at vi begge er gravide :shy::HeartredJeg har litt følelse på gutt, men mest fordi alle rundt oss har jenter. Virker på en måte lite sannsynlig at vi også skal få jente da, men så har jo egentlig ikke det noe å si hva andre har fått da:hilarious: Ekstremt spent på kjønn!
Jaaa, jeg vet!! Det er så fantastisk, har liksom ikke gått heeelt opp for meg enda siden det er så tidlig :love2 Haha skjønner hva du mener, sånn kan jeg fort tenke også selv om det er helt uvesentlig og irraajonelt :hilarious: Blir spennende å se, det er jo ikke lenge til dere får vite nå, så tiden dit kommer nok til å fly:Heartpink
 
Jaaa, jeg vet!! Det er så fantastisk, har liksom ikke gått heeelt opp for meg enda siden det er så tidlig :love2 Haha skjønner hva du mener, sånn kan jeg fort tenke også selv om det er helt uvesentlig og irraajonelt :hilarious: Blir spennende å se, det er jo ikke lenge til dere får vite nå, så tiden dit kommer nok til å fly:Heartpink
Det skjønner jeg, er jo helt uvirkelig og fantastisk :shy: :D Håper tiden går fort, ja! Første gang jeg håper på det i sommerferien:hilarious:
 
Back
Topp