Ferie og reise

Gøy å lese planene deres! :happy: Vi tenker å ta oss en tur sørover, craver sol og varme etter sommeren vi hadde her i fjor! Men må se ann formen først, så blir nok noe litt spontant i sommer :cool01
 
Gøy å lese planene deres! :happy: Vi tenker å ta oss en tur sørover, craver sol og varme etter sommeren vi hadde her i fjor! Men må se ann formen først, så blir nok noe litt spontant i sommer :cool01
Sprekt å være spontan! Deilig om du har muligheten til det :love2 :cool:
 
Gøy å lese planene deres! :happy: Vi tenker å ta oss en tur sørover, craver sol og varme etter sommeren vi hadde her i fjor! Men må se ann formen først, så blir nok noe litt spontant i sommer :cool01
Tenker det samme, tørr ikke planlegge noe hvis jeg plutselig får noen plager underveis. Blir det noe annet enn hyttetur så blir det booket uken før :nailbiting:
 
Ikke sikkert det blir utenlandsferie på oss før spira kommer (krysser fingrene!), men vi planlegger å reise i 4 måneder i Thailand og Australia når den kommer. Noen andre som har reist langt og lenge under perm?

Noen tips?
Sniker. Vi hadde også egentlig planer om en lengre tur, men en ting som jeg glemte å tenke på, er at de anbefaler MMR-vaksine til de fleste av landene jeg ville reise til. Og det kan de tidligst få ved 9 måneder. Så det kan jo være noe å ta med i vurderingen. Men god tur - høres ut som en veldig god bruk av permisjonen!
 
Vi har ikke lagt noen spesifikke planer ennå, men snakket om Norge/Sverige bil/telt ferie. Det blir det nok uansett. Har stooort telt, oppblåsbare madrasser og tenåringer til å hjelpe til, så det går fint :)
 
15+5 i dag og uke 17 på fredag (16+0). Heldigvis god i formen og gleder meg til en uke på Mallorca :love2 Har fått meg et par støttestrømper til flyreisen på lørdag :cool:
 
Har bestilt tur til London i april før jeg ble gravid. Får investere i gode joggesko, for der blir det nok en god del trasking. :)
Har du reist? Skal du snart? Jeg eeelsker London. Lenge siden jeg har vært :love017
 
Har du reist? Skal du snart? Jeg eeelsker London. Lenge siden jeg har vært :love017
Jeg er der nå! :D Kom i går, og så langt vært skikkelig turister og tatt hop on-hop off buss rundt til diverse severdigheter, samt tatt London eye. Bor like ved Tower bridge, så nyter utsikten til den. I morgen går turen til Warner Bros studio, ettersom både jeg og mannen er Harry Potter fans (giftet oss faktisk til Harry Potter soundtracket, haha). :love017 Blir her til lørdag, så skrik ut om du har noen gode tips til forskjellige ting som bør oppleves!
 
Vi har null planer i sommer. Vi burde kjøpe hus/tomannsbolig å flytte nemlig så kan ikke legge planer i tilfelle vi finner noe og kan flytte.
Har mulighet til å dra til sørlandet på kort varsel heldigvis om vi ser vi har noen dager ledig ♡. De tre søskene trenger en liten ferie tenker vi, men vi alle er enige om at mer plass er viktigst nå (leier 2soveroms leilighet og blir snart 4kids annenhver helg) ❤️
 
Back
Topp