Ferie og reise

Oj, så mange gode tips! Vi har booka minigris-kafé, Ghibli får vi forhåpentligvis booka når billetten slippes, og rådyrene i Nara skal få noe kjeks! Gleder oss så mye, virker jo som et fantastisk land! Takk for masse gode tips. Og det blir en tom bag på veien nedover, så du er hjertelig velkommen :laughing002
Åh minigris-café :woot: :hilarious: det må være morsomt!! Hihi høres ut som dere kommer til å få en kjempetur! Haha flott, da hiver jeg meg med :hilarious::p
 
Oj, så mange gode tips! Vi har booka minigris-kafé, Ghibli får vi forhåpentligvis booka når billetten slippes, og rådyrene i Nara skal få noe kjeks! Gleder oss så mye, virker jo som et fantastisk land! Takk for masse gode tips. Og det blir en tom bag på veien nedover, så du er hjertelig velkommen :laughing002
Åå rådyrene i Nara besøkte vi også :Heartred

Vi skal til Italia om noen uker! Er da ca 12 uker på vei. blir litt kjipt å ikke kunne drikke vin eller spise skinke/ost :p
Samme her. To ganger til Italia skal vi. Det finnes heldigvis andre gode ting å smake på :happy:
 
Ikke sikkert det blir utenlandsferie på oss før spira kommer (krysser fingrene!), men vi planlegger å reise i 4 måneder i Thailand og Australia når den kommer. Noen andre som har reist langt og lenge under perm?

Noen tips?
 
Her blir det treningsreise med venninner i mai, og i sommer har vi snakket om å kjøre til Italia. Kjekt for mannen at jeg nå kan kjøre fra alle vinsmakingene :hilarious:
 
Ikke sikkert det blir utenlandsferie på oss før spira kommer (krysser fingrene!), men vi planlegger å reise i 4 måneder i Thailand og Australia når den kommer. Noen andre som har reist langt og lenge under perm?

Noen tips?

Det her er jeg også veldig nysgjerrig på! Håper vi klarer å ta oss en lengre tur sammen med mini :Heartred
 
Vi vurderte en charterferie i mai, men jeg var så innmari dårlig i sist svangerskap så det la vi fra oss. Kvalme og varme er dårlig match. :/ får to skolebarn til høsten, så er mye mer bindi på eventuell ferie da og. Var i Syden når nr 2 var 4-5 mnd, det var helt perfekt, så frister å gjenta - må bare få med noen flere voksne først :D
 
Ikke sikkert det blir utenlandsferie på oss før spira kommer (krysser fingrene!), men vi planlegger å reise i 4 måneder i Thailand og Australia når den kommer. Noen andre som har reist langt og lenge under perm?

Noen tips?
Tenker tanken selv, for hvis det går veien her nå så blir det jo ganske kjip periode sånn klimamessig i vår perm hehe
 
Her blir det treningsreise med venninner i mai, og i sommer har vi snakket om å kjøre til Italia. Kjekt for mannen at jeg nå kan kjøre fra alle vinsmakingene :hilarious:
Kjøre til Italia synes jeg høres ut som en veldig fin tur!! Vi har kjørt opp og ned til Spania noen somre og jeg elsker friheten det gir å ha egen bil og kunne se og gjøre som en vil :love017
 
Kjøre til Italia synes jeg høres ut som en veldig fin tur!! Vi har kjørt opp og ned til Spania noen somre og jeg elsker friheten det gir å ha egen bil og kunne se og gjøre som en vil :love017
Ikke sant! Elsker bilferier, så fleksibelt og man får sett masse :love017 Synes det er så gøy å planlegge reiserute! Noen tips til steder litt utenfor boksen på vei sørover?
 
Har også snakket med mamma og søstra mi om å ta en tur til NordNorge og besøke søstra mi og samboeren, men det avhenger litt av hvordan min form er gidder ikke bilferie hvis formen min skulle være elendig
Så koselig da, det er så fint nordpå :love017 det kan jo hende formen din blir superfin, krysser fingrene for det :love2
 
Har også snakket med mamma og søstra mi om å ta en tur til NordNorge og besøke søstra mi og samboeren, men det avhenger litt av hvordan min form er gidder ikke bilferie hvis formen min skulle være elendig
NordNorge er jo så fint!! Håper formen er fin, i sommer er du vel i andre trimester og? ❤️
 
Ikke sant! Elsker bilferier, så fleksibelt og man får sett masse :love017 Synes det er så gøy å planlegge reiserute! Noen tips til steder litt utenfor boksen på vei sørover?
Kjempegøy å planlegge!! :love017 vet ikke om det er så utenfor boksen men å kjøre ned Rhindalen i Tyskland og se på de små landsbyene som ligger i landegrensen mellom Tyskland og Frankrike vil jeg anbefale, SÅ idylliske (Kaysersberg, Riquewihr, Bacharach etc), masse imponerende slott å se på vei nedover dalen også. ☺️ Vi var også innom Luxembourg en tur, ganske fascinerende å se. Italia der har jeg ikke vært på mange år, men husker at Gardasjøen var fint
 
Back
Topp