Ferie og reise

AnnePanne96

Forelsket i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen som tenker seg på ferie / babymoon? :cool: vi bestilte tur til Mallorca i slutten april før vi ble gravid. Satser på sol og varme :cool14 Da er jeg 16+0 - 6+6 mens vi er på ferie.
 
Vi reiser i juli til synden-land rundt uke 24-25:cool:
 
Har en uke i sørfrankrike som også var planlagt før jeg ble gravid, det blir ganske nøyaktig rundt uke 12! Litt trist å ikke kunne spise brie og drikke vin, men skal vel overleve hehe
 
Vi skal til Japan faktisk, fra uke 11+4 til 13+3, så synes det er litt synd mtp UL. Men vi har hatt nok av planer som er gått adundas grunnet babyplanlegging, så dette må bare gå! Blir vel en tur et eller annet sted ila sommerferien også :happy:
 
Har en uke i sørfrankrike som også var planlagt før jeg ble gravid, det blir ganske nøyaktig rundt uke 12! Litt trist å ikke kunne spise brie og drikke vin, men skal vel overleve hehe
Blir ikke sangria og spekemat på meg heller :p

Vi skal til Japan faktisk, fra uke 11+4 til 13+3, så synes det er litt synd mtp UL. Men vi har hatt nok av planer som er gått adundas grunnet babyplanlegging, så dette må bare gå! Blir vel en tur et eller annet sted ila sommerferien også :happy:
Åå Japan :love2!! Du kan ikke få flytta OTUL til dere er tilbake da? Viktig å planlegge gøye ting i ventetiden ❤️
 
Noen som tenker seg på ferie / babymoon? :cool: vi bestilte tur til Mallorca i slutten april før vi ble gravid. Satser på sol og varme :cool14 Da er jeg 16+0 - 6+6 mens vi er på ferie.
16+0 - 16+6 (uke 17)

Vi reiser også i midten av mai, og midten av juli :happy093Alt kjøpt og betalt og planlagt før graviditeten. Satser på at formen holder seg fin :love7
 
Blir ikke sangria og spekemat på meg heller :p


Åå Japan :love2!! Du kan ikke få flytta OTUL til dere er tilbake da? Viktig å planlegge gøye ting i ventetiden ❤️
Joda, satser på at det går fint. Har jo ikke fått time til det per nå uansett, så sikkert mulig med noe fleksibilitet!
 
Nå bor jo jeg i Spania da... så her blir det ferietur andre veien med noen uker hjemme i Norge i sommer, og "hyttetur" til kysten av Sør Spania før eller etter det ☺️
 
Vi skal til Japan faktisk, fra uke 11+4 til 13+3, så synes det er litt synd mtp UL. Men vi har hatt nok av planer som er gått adundas grunnet babyplanlegging, så dette må bare gå! Blir vel en tur et eller annet sted ila sommerferien også :happy:
Så gøy med Japan! Der er det skikkelig fint! Og veldig gravid-vennlig ☺️ hvor i Japan skal dere?
 
Så gøy med Japan! Der er det skikkelig fint! Og veldig gravid-vennlig ☺️ hvor i Japan skal dere?
Ja, håper det blir bra! Samboer har vært der en gang før, og elsket det! Vi skal være i Tokyo, og så reise litt sørover til Kyoto og Osaka bla før vi drar tilbake til Tokyo. Det blir nok helt supert! Har du vært der, og kanskje har noen tips? Krysser bare fingre og tær for at kvalmen og trøttheten roer seg litt til da :happy:
 
Nå bor jo jeg i Spania da... så her blir det ferietur andre veien med noen uker hjemme i Norge i sommer, og "hyttetur" til kysten av Sør Spania før eller etter det ☺️
Fint det også :love2 Godt å reise hvis en har mulighet til det!

Ja, håper det blir bra! Samboer har vært der en gang før, og elsket det! Vi skal være i Tokyo, og så reise litt sørover til Kyoto og Osaka bla før vi drar tilbake til Tokyo. Det blir nok helt supert! Har du vært der, og kanskje har noen tips? Krysser bare fingre og tær for at kvalmen og trøttheten roer seg litt til da :happy:
Kyoto og Osaka var jeg i 2016! Min bror var Kyoto, Osaka og Tokyo nå i høst. Han elsket det :)
 
Ja, håper det blir bra! Samboer har vært der en gang før, og elsket det! Vi skal være i Tokyo, og så reise litt sørover til Kyoto og Osaka bla før vi drar tilbake til Tokyo. Det blir nok helt supert! Har du vært der, og kanskje har noen tips? Krysser bare fingre og tær for at kvalmen og trøttheten roer seg litt til da :happy:
Kult! Da kjenner jo sikkert han til mye fra før da ☺️ ja var der på utveksling i 5 uker da jeg var 16, og har vært der mange ganger etterpå. Jeg ELSKER Kyoto, utrolig vakkert der. Masse fine templer, f.eks. Kinkaku-ji (Rokuon-ji), Kiyomizu, Fushimi Inari (magisk men mye gåing), Ryoanji (veldig fint å bare sitte stille og nyte steinhagen dems), Hvis dere har mulighet så svipp innom Nara for å se templene der og mate rådyrene som går løst rundt overalt. I Tokyo er det utrolig mye gøy, robot-café, Kawaii-monster café i Harajuku osv, kattekafeer (eller hunde-, skilpadde-, kanin- eller hva som helst dere liker :hilarious: ), Tokyo skytree.Ghibli museumet i Mitaka hvis dere liker de filmene. Fotovergangen i Shibuya (Tokyo). Yoyogi park (mye rart og gøy å se der). Åh det er så mange ting som jeg vil tipse om som jeg ikke husker navnet på. :hilarious: Yokohama er også fint og ikke så langt ifra Tokyo med tog. Fra Osaka går det ferge ned til en by som heter Beppu, der har de varme kilder og tradisjonelle gamle "badehotell" - virkelig å anbefale. Men er kanskje litt langt utenfor ruten deres. Det finnes nok badehotell noe nærmere der dere skal også ☺️ åh nå fikk jeg lyst til å dra! Jeg blir med i kofferten jeg hvis det er greit? :p
 
Vi skal feriere ved Middelhavet, som alltid, i juli! Blir nok noe mer også, men jeg legger alltid inn to uker før «grensen» som buffer, mtp utenlandsfly! Så det går nok veldig bra! :cool:
 
Kult! Da kjenner jo sikkert han til mye fra før da ☺️ ja var der på utveksling i 5 uker da jeg var 16, og har vært der mange ganger etterpå. Jeg ELSKER Kyoto, utrolig vakkert der. Masse fine templer, f.eks. Kinkaku-ji (Rokuon-ji), Kiyomizu, Fushimi Inari (magisk men mye gåing), Ryoanji (veldig fint å bare sitte stille og nyte steinhagen dems), Hvis dere har mulighet så svipp innom Nara for å se templene der og mate rådyrene som går løst rundt overalt. I Tokyo er det utrolig mye gøy, robot-café, Kawaii-monster café i Harajuku osv, kattekafeer (eller hunde-, skilpadde-, kanin- eller hva som helst dere liker :hilarious: ), Tokyo skytree.Ghibli museumet i Mitaka hvis dere liker de filmene. Fotovergangen i Shibuya (Tokyo). Yoyogi park (mye rart og gøy å se der). Åh det er så mange ting som jeg vil tipse om som jeg ikke husker navnet på. :hilarious: Yokohama er også fint og ikke så langt ifra Tokyo med tog. Fra Osaka går det ferge ned til en by som heter Beppu, der har de varme kilder og tradisjonelle gamle "badehotell" - virkelig å anbefale. Men er kanskje litt langt utenfor ruten deres. Det finnes nok badehotell noe nærmere der dere skal også ☺️ åh nå fikk jeg lyst til å dra! Jeg blir med i kofferten jeg hvis det er greit? :p
Wow! Nå fikk jeg lyst til å dra til Japan!
 
:laughing002Kult! Da kjenner jo sikkert han til mye fra før da ☺️ ja var der på utveksling i 5 uker da jeg var 16, og har vært der mange ganger etterpå. Jeg ELSKER Kyoto, utrolig vakkert der. Masse fine templer, f.eks. Kinkaku-ji (Rokuon-ji), Kiyomizu, Fushimi Inari (magisk men mye gåing), Ryoanji (veldig fint å bare sitte stille og nyte steinhagen dems), Hvis dere har mulighet så svipp innom Nara for å se templene der og mate rådyrene som går løst rundt overalt. I Tokyo er det utrolig mye gøy, robot-café, Kawaii-monster café i Harajuku osv, kattekafeer (eller hunde-, skilpadde-, kanin- eller hva som helst dere liker :hilarious: ), Tokyo skytree.Ghibli museumet i Mitaka hvis dere liker de filmene. Fotovergangen i Shibuya (Tokyo). Yoyogi park (mye rart og gøy å se der). Åh det er så mange ting som jeg vil tipse om som jeg ikke husker navnet på. :hilarious: Yokohama er også fint og ikke så langt ifra Tokyo med tog. Fra Osaka går det ferge ned til en by som heter Beppu, der har de varme kilder og tradisjonelle gamle "badehotell" - virkelig å anbefale. Men er kanskje litt langt utenfor ruten deres. Det finnes nok badehotell noe nærmere der dere skal også ☺️ åh nå fikk jeg lyst til å dra! Jeg blir med i kofferten jeg hvis det er greit? :p
Oj, så mange gode tips! Vi har booka minigris-kafé, Ghibli får vi forhåpentligvis booka når billetten slippes, og rådyrene i Nara skal få noe kjeks! Gleder oss så mye, virker jo som et fantastisk land! Takk for masse gode tips. Og det blir en tom bag på veien nedover, så du er hjertelig velkommen :laughing002
 
Vi skal til Italia om noen uker! Er da ca 12 uker på vei. blir litt kjipt å ikke kunne drikke vin eller spise skinke/ost :p
 
Back
Topp