Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

Jeg har ihvertfall gått på en skikkelig smell denne uka :(

Uff da, så kjedelig. :/

Jeg stresset veldig tidligere i uka. Var 500gram over fredagsvekta på mandag. Det tok litt av med snop i helga... Heldigvis gikk de av, men det er en laber vektnedgang idag.
 
Uff da, så kjedelig. :/

Jeg stresset veldig tidligere i uka. Var 500gram over fredagsvekta på mandag. Det tok litt av med snop i helga... Heldigvis gikk de av, men det er en laber vektnedgang idag.

Jeg har gått på en megasmell denne uka. Til gagns også :( Jeg må seriøst ta meg sammen!
 
Jeg fatter ingenting. Jeg har skeia ut masse i helgen som var og generelt spist mer enn vanlig de siste ukene, og herregud for noen tall jeg får! Virker som om jeg har spist for lite før:p
 
Jeg fatter ingenting. Jeg har skeia ut masse i helgen som var og generelt spist mer enn vanlig de siste ukene, og herregud for noen tall jeg får! Virker som om jeg har spist for lite før:p

Det var skikkelig mye! Kanskje du har spist for lite tidligere, ja. ;)
 
Jeg fatter ingenting. Jeg har skeia ut masse i helgen som var og generelt spist mer enn vanlig de siste ukene, og herregud for noen tall jeg får! Virker som om jeg har spist for lite før:p

Kan nok virke slik! Jeg har spist lite siste uka, og faktisk gått opp :/
 
Sorry! Har forøvrig trødd i meg 60 gram sjokolade og en bolle med druer :p

Fra mandag av er det sjokolade kun lørdag og søndag.

Jeg og samboeren har nesten tømt to poser chips og en stor plate melkesjokolade. :eek:
Tror vi må ta det roligere imorgen ellers ryker jeg vel på fredag. :p
 
Ser ut som d var jeg som røk denne gang gitt!
Såfremt d ikke er noen som har droppa å levere da..
 
Får ikke svar fra Chamonix. :p Har ikke sett henne på forumet i det hele tatt i det siste.
Men det er ikke så vanskelig å finne ut hvem som ryker lenger, da, siden vi er så få.
 
Får ikke svar fra Chamonix. :p Har ikke sett henne på forumet i det hele tatt i det siste.
Men det er ikke så vanskelig å finne ut hvem som ryker lenger, da, siden vi er så få.

Hehe, nei, var ikke så vanskelig gitt! :p
Men jeg er med i wildcard-tråden jeg :D
 
Back
Topp