Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

Shait, 2600 kcal på en dag. Hva og hvor mye må man trene for å få til det?

Veldig usikker :p har garmin klokke som rekner det ut ift hvor mye eg sover og trener :) men fikk 2600 kcal hinn dagen når eg trente en time på tredemølle. Og det blei til sammen 13000 skritt på en dag. Om det e helt rett veit eg jo ikkje. Men i følge grethe rhode skal eg ha et ca inntak på 1700 kcal for å gå ned i vekt. Uten trening stod det at eg forbrente 2300 kcal ila en dag. Så det kan jo stemme sånn ca. :)
 
Veldig usikker :p har garmin klokke som rekner det ut ift hvor mye eg sover og trener :) men fikk 2600 kcal hinn dagen når eg trente en time på tredemølle. Og det blei til sammen 13000 skritt på en dag. Om det e helt rett veit eg jo ikkje. Men i følge grethe rhode skal eg ha et ca inntak på 1700 kcal for å gå ned i vekt. Uten trening stod det at eg forbrente 2300 kcal ila en dag. Så det kan jo stemme sånn ca. :)
Okei, da skjønner jeg. Trodde det var ei treningsøkt jeg. Kan sikkert stemme det ja!
 
Høres lite ut ja, men kommer kanskje an på den 7. dagen. Er skummelt med for lavt inntak og, man vil ikke føkke opp forbrenningen.

Ka skjer den 7. dagen? :/ ja, for lavt funker ikke. Låg en gang på 1200. Gikk ned en stund, men så stoppa alt opp.
 
Ka skjer den 7. dagen? :/ ja, for lavt funker ikke. Låg en gang på 1200. Gikk ned en stund, men så stoppa alt opp.
Haha, ble usikker nå! Men var det ikke noen her som skulle ligge på 1000 kcal om dagen 6 dager i uka og en dag fri. Hvis man ser hele uka som helhet kommer det an på den sjuende dagen!
 
Haha, ble usikker nå! Men var det ikke noen her som skulle ligge på 1000 kcal om dagen 6 dager i uka og en dag fri. Hvis man ser hele uka som helhet kommer det an på den sjuende dagen!

Ja, sånn ja, vet at grete rodhe har noe som at en kan spare opp 50 kcal eller noe sånt hver dag og bruke de f.eks på lørdagen. Men tror ikke eg tørr prøve meg på så lite som 1000. Men tenker at hvis eg spiser ofte og lite. Og klarer holde meg unna snopet. Så skal eg unne meg litt om lørdagen. :)
 
Får man kun poeng om man spiser 5 frukt og grønt? Eller er det 5 poeng per frukt/grønnsak?
 
hvordan redigerer man innlegg, når vi skal legge til poengene hver dag i utfordringene?
 
Jeg bruker iPhone og da må en trykke på innlegget sitt og da kommer det opp noen valg, da må en trykke på edit. :)

Jeg får ikke dette til jeg.. Får ikke opp noen valg! Vet jeg gjorde det en gang via pc, men får det ikke til nå! Har også iphone
 
Jeg kommer med et nytt spørsmål, jeg: dere som går tur osv, tar dere med pausene i poengene eller trekker ifra pausene?
 
Back
Topp