***Felles skravletråd høsten 2016***

Litt dumt det og da, for oss som har tatt den og regna med poenga. Mister jo endel poeng da :(
Så du har tatt oppgave 2 og 10 som to forskjellige oppgaver selv om det er samme?
 
Da får den vel bare stå da. Men om man skal ha poeng så må man gjøre det dobbelt opp altså ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Så du har tatt oppgave 2 og 10 som to forskjellige oppgaver selv om det er samme?
Det har jeg ikke. Har gjort det som to oppgaver, altså 60 repetisjoner av hver. Og det har jo vært like oppgaver tidligere og. Men for all del. Dette er ikke liv og død for meg, så om dere vil forandre, så kjør på :)
 
Det har jeg ikke. Har gjort det som to oppgaver, altså 60 repetisjoner av hver. Og det har jo vært like oppgaver tidligere og. Men for all del. Dette er ikke liv og død for meg, så om dere vil forandre, så kjør på :)
Jaa, jeg så på feil oppgave haha :p Nei, jeg er enig med deg. Du har jo utført.
 
Det har jeg ikke. Har gjort det som to oppgaver, altså 60 repetisjoner av hver. Og det har jo vært like oppgaver tidligere og. Men for all del. Dette er ikke liv og død for meg, så om dere vil forandre, så kjør på :)
Neida, den får stå den :) kan jo ikke endre når noen faktisk har utført både 2 og 10. Ikke vært med på at det har vært to helt identiske oppgaver før jeg.
 
Neida, den får stå den :) kan jo ikke endre når noen faktisk har utført både 2 og 10. Ikke vært med på at det har vært to helt identiske oppgaver før jeg.
Nei så på den som var for to uker siden. De var visst bare nesten identiske. Var snakk om 10 og 12 bekkenbunnsknipeøvelser eller noe :) men om det bare er meg som har utført dette, så er det ikke noe stress altså. Jeg klarer meg :)
 
Så va det fredag igjen allerede. Eg klamrer meg på wildcardet :D hihi. Men da ser ut som kroppen min har bestemt seg for å stoppa på 73 kg. Går litt ned og så rett opp igjen. Uansett kor flink eg e med mat og trening. Nåken so har nåken tips? :D vil helst ned på 69-70 kg :)
 
Så va det fredag igjen allerede. Eg klamrer meg på wildcardet :D hihi. Men da ser ut som kroppen min har bestemt seg for å stoppa på 73 kg. Går litt ned og så rett opp igjen. Uansett kor flink eg e med mat og trening. Nåken so har nåken tips? :D vil helst ned på 69-70 kg :)
Aner ikke, min klamrer seg fast på 100+ kilo :p
 
Så va det fredag igjen allerede. Eg klamrer meg på wildcardet :D hihi. Men da ser ut som kroppen min har bestemt seg for å stoppa på 73 kg. Går litt ned og så rett opp igjen. Uansett kor flink eg e med mat og trening. Nåken so har nåken tips? :D vil helst ned på 69-70 kg :)

Du er nok på et sånt vektplatå. Så bare forsett og ikke gi opp. Kroppen bruker litt tid på å godta og omregulering seg. Det vil på disse platåenede ha tilbake fettet du har slanket bort. Det kan vare alt fra uker til måneder fikk jeg beskjed av fra treneren min.
 
Du er nok på et sånt vektplatå. Så bare forsett og ikke gi opp. Kroppen bruker litt tid på å godta og omregulering seg. Det vil på disse platåenede ha tilbake fettet du har slanket bort. Det kan vare alt fra uker til måneder fikk jeg beskjed av fra treneren min.

Ahh. Da e nok sikkert bare det ja :) får bare prøve å holde ut. Har lagt rundt denne vekta og vippa siden før sommeren no :eek: håper det løsner snart :)
 
Noen som husker hvor få det må være på laget før det kjøres individuelt?

Vi har hatt tidligere at når det e 10 igjen i krigen totalt så blir det individuell konkurrering :) den uka det blir 6 deltakere igjen kommer wildcardet inn. Slik at det blir 7 deltakere. Når det e 4 deltakere igjen starter finalen. Og da går den over 2 uker :)
 
Back
Topp