***Felles skravletråd høsten 2016***

  • Liker
Reactions: EJ
Må på do.... Men utsetter fordi jeg ikke orker ta knebøy haha :p sliiiten etter treninga i dag.
 
  • Liker
Reactions: EJ
Har laga klar middagen til i morgo. Etter eg byrja med slanking, har eg finne ut at det er ganske greitt å gjera forberedelser på kvelden før, mindre sjanse for at eg tar ein lettvint løysing :)
 
Har laga klar middagen til i morgo. Etter eg byrja med slanking, har eg finne ut at det er ganske greitt å gjera forberedelser på kvelden før, mindre sjanse for at eg tar ein lettvint løysing :)
Så flink du er :) så veldig godt ut på snap!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Har laga klar middagen til i morgo. Etter eg byrja med slanking, har eg finne ut at det er ganske greitt å gjera forberedelser på kvelden før, mindre sjanse for at eg tar ein lettvint løysing :)
Du er flink! Nysgjerrig på hva du lagde? Glemte å spørre på snap :)
 
Liker utfordringen denne uken. Det samme gjør mannen min ^^
Et spørsmål om push ups; må det være den vanlige utgaven, eller kan man ta den lent mot en vegg e.l.?
Og 10 000 skritt og 15 000 skritt må vel tas på forskjellige dager, eller har du automatisk begge om d klarer 15 000?
 
Liker utfordringen denne uken. Det samme gjør mannen min ^^
Et spørsmål om push ups; må det være den vanlige utgaven, eller kan man ta den lent mot en vegg e.l.?
Og 10 000 skritt og 15 000 skritt må vel tas på forskjellige dager, eller har du automatisk begge om d klarer 15 000?

Forskjellige dager :)
 
Skryt for utfordringen! Ser morsom ut :D
 
Liker utfordringen denne uken. Det samme gjør mannen min ^^
Et spørsmål om push ups; må det være den vanlige utgaven, eller kan man ta den lent mot en vegg e.l.?
Og 10 000 skritt og 15 000 skritt må vel tas på forskjellige dager, eller har du automatisk begge om d klarer 15 000?
Jeg stemmer for at du gjør push ups slik du klarer det :) skrittene må tas på to forskjellige dager :)
 
Jeg leste ett sted at yoga ikke telles som hverken trening eller mosjon, og bare lurte på hvorfor? :)
 
Jeg leste ett sted at yoga ikke telles som hverken trening eller mosjon, og bare lurte på hvorfor? :)
Var ikke det i forhold til forrige ukes utfordring (eller var det uka før?)? Der man kunne velge mellom yoga eller de der one song workout. Da kunne man ikke registrere de minuttene som trening eller mosjon på utfordringen i tillegg.
 
Jeg leste ett sted at yoga ikke telles som hverken trening eller mosjon, og bare lurte på hvorfor? :)

Trening.no/treningstips/yoga-er-alle/

Her står det litt om yoga - at det er trening :)
 
Var ikke det i forhold til forrige ukes utfordring (eller var det uka før?)? Der man kunne velge mellom yoga eller de der one song workout. Da kunne man ikke registrere de minuttene som trening eller mosjon på utfordringen i tillegg.
Ja kanskje det var pga det? Klarer ikke huske hvem som skrev det eller i hvilken tråd :D for yoga er jo trening egentlig :)
 
Trening.no/treningstips/yoga-er-alle/

Her står det litt om yoga - at det er trening :)
Ja det var det jeg mente, at det er trening :) bare leste en eller annen kommentar her som jeg ikke finner igjen :)
 
Back
Topp