***Felles skravletråd høsten 2016***

Kan jo ta skritt utenfor jobb?
 
Var opp til diskusjon sist runde. Ikke alle har skrittteller og ikke har mulighet til å gå med tlf på seg hele dagen (på jobb f.eks.) så den gangen fant vi ut at det ikke var innafor!
Enig. Den blir det stor forskjell på å ha stillesittende jobb og permisjon f.eks.
 
Var opp til diskusjon sist runde. Ikke alle har skrittteller og ikke har mulighet til å gå med tlf på seg hele dagen (på jobb f.eks.) så den gangen fant vi ut at det ikke var innafor!

Men innafor på "plukk og miks" ble praktisert
 
Ikke poeng pr sktt, men for å ta 10 000 f.eks. eller 15 000
Joda, men når man sitter 8 timer om dagen (nesten) er det ganske drøyt å få til. Og noen kan ikkeha mobil på seg på jobb heller.
 
Vil du gi ett eksempel på plukk og miks for meg som er Newbie? :)
Plukk pg miks er f.eks

"Du får poeng for fem oppgaver. Du velger selv hvilke fra disse åtte"

Da kan en være skritt. Og de andre er andre ting. Så velger man de man klarer

Og husk for all del at alt av utfordringene faktisk er for gøy. Alle kan ikke gjøre alt. Men det er ikke det som betyr mest heller. Det er marginalt få ganger at utfordringen endret på hvilket lag som er dårligst og derved mister en deltaker. Skjer så godt som aldri. Det er altså bare for gøy. Noen motiveres av det. Og man velger de delene som passer for den enkelte.
 
Plukk pg miks er f.eks

"Du får poeng for fem oppgaver. Du velger selv hvilke fra disse åtte"

Da kan en være skritt. Og de andre er andre ting. Så velger man de man klarer

Og husk for all del at alt av utfordringene faktisk er for gøy. Alle kan ikke gjøre alt. Men det er ikke det som betyr mest heller. Det er marginalt få ganger at utfordringen endret på hvilket lag som er dårligst og derved mister en deltaker. Skjer så godt som aldri. Det er altså bare for gøy. Noen motiveres av det. Og man velger de delene som passer for den enkelte.
Takk :)
 
Postet feil! Men er det en grunn til at det glasset med vann skal drikkes FØR et måltid?
 
Postet feil! Men er det en grunn til at det glasset med vann skal drikkes FØR et måltid?
Er det ikke noe med at man fort kan være for sulten og da spiser seg for mett, men at vann hjelper på sultfølelsen? Hmm
 
Cluet er å drikke seg mett på vann før man begynner å spise, for å spise mindre. Slikt bedriver ikke jeg, for jeg prøver å leve sunt. Ikke på diett.
 
Cluet er å drikke seg mett på vann før man begynner å spise, for å spise mindre. Slikt bedriver ikke jeg, for jeg prøver å leve sunt. Ikke på diett.
Er det ikke noe med at man fort kan være for sulten og da spiser seg for mett, men at vann hjelper på sultfølelsen? Hmm
Takk for oppklaringen :)
 
Noen som kan tenke seg hva lek ute er uten barn?
 
Back
Topp