***Felles skravletråd høsten 2016***

Endelig under 100 kg siden i alle fall 2013. Jeg kan ikke huske helt når jeg gikk opp i vekt, men jeg har endelig greid å komme meg forbi den vekta jeg har stoppet på ved alle tidligere forsøk :D
Åh, så herlig :D gratulerer!
 
Gratulera så masse! Kjempe bra vektnedgang! :D
Takk :) Vekta har stått helt fast i tre uker, og endelig gikk det. Kan være fordi jeg fikk mensen i helga. Er så vanskelig å vite om den kommer til å påvirke vekta når jeg ikke aner om den dukker opp. Men nå føler jeg meg positiv til at jeg skal greie det videre :D
 
Endelig under 100 kg siden i alle fall 2013. Jeg kan ikke huske helt når jeg gikk opp i vekt, men jeg har endelig greid å komme meg forbi den vekta jeg har stoppet på ved alle tidligere forsøk :D
Så bra! Grattis, det ligger hard jobb bak det!
 
Gikk ikke an å redigere fra tlf på vekt tråden i dag. Så da la jeg den som kommentar under da jeg ikke er hjemme til pc før etter 7. Blir nok jeg som ryker i dag
 
Gratulerer Rubia og *Rom*. Og lykke til, til alle dere som er igjen. Da var det min tur til å gå ut. Men det gjør ingen ting. Jeg har som sagt ikke så mye igjen og jeg er ekstremt stolt over den jobben jeg har gjort de siste 6 månedene. Jeg vil gjerne dele to bilder med der og håper det hjelper som motivasjon. Får dette kan og vil dere klare også. :) bildene er tatt 5 mai 16 og i dag tidlig.
 

Vedlegg

  • 1477077170234.jpg
    1477077170234.jpg
    34,6 KB · Visninger: 23
  • 1477077183981.jpg
    1477077183981.jpg
    38 KB · Visninger: 24
Gratulerer Rubia og *Rom*. Og lykke til, til alle dere som er igjen. Da var det min tur til å gå ut. Men det gjør ingen ting. Jeg har som sagt ikke så mye igjen og jeg er ekstremt stolt over den jobben jeg har gjort de siste 6 månedene. Jeg vil gjerne dele to bilder med der og håper det hjelper som motivasjon. Får dette kan og vil dere klare også. :) bildene er tatt 5 mai 16 og i dag tidlig.
Du er kjempeflink! Lykke til med de siste små kiloene :)
 
Kjempeflink er du! Takk skal du ha. Nå kanskje klarer jeg å henge meg med de siste ukene også :) masse lykke til!
 
Gratulerer Rubia og *Rom*. Og lykke til, til alle dere som er igjen. Da var det min tur til å gå ut. Men det gjør ingen ting. Jeg har som sagt ikke så mye igjen og jeg er ekstremt stolt over den jobben jeg har gjort de siste 6 månedene. Jeg vil gjerne dele to bilder med der og håper det hjelper som motivasjon. Får dette kan og vil dere klare også. :) bildene er tatt 5 mai 16 og i dag tidlig.
Så flink du har vært! Og du ser veldig bra ut på bildene. Lykke til med de siste kiloene :) Det kommer du til å greie helt fint!
 
Gratulerer Rubia og *Rom*. Og lykke til, til alle dere som er igjen. Da var det min tur til å gå ut. Men det gjør ingen ting. Jeg har som sagt ikke så mye igjen og jeg er ekstremt stolt over den jobben jeg har gjort de siste 6 månedene. Jeg vil gjerne dele to bilder med der og håper det hjelper som motivasjon. Får dette kan og vil dere klare også. :) bildene er tatt 5 mai 16 og i dag tidlig.
Wow! Hadde jeg sett de bildene noe annet sted hadde jeg tenkt det ikke var samme person. Du ser kjempeflott ut! :)
 
Hva skal dere i dag? Her går det i oppussing, så jeg skal vaske tak, og kanskje også male det om jeg rekker. Mulig det blir en kinotur hvis vi rekker det også.
 
Nå har jeg gått ned 10,8992% totalt. Gynekologen min ba meg gå ned 10% for å øke sjansen for å kunne bli gravid på egenhånd, så nå har jeg gjort det :)
Så bra!! Det skal du være skikkelig fornøyd med:)

Ned 0,9 prosent her. Spent på om det holder!
 
Så bra!! Det skal du være skikkelig fornøyd med:)

Ned 0,9 prosent her. Spent på om det holder!
Jeg hadde vært enda mer fornøyd om vekten var det samme som tidligere i uken :p Veide 0,4 kg mindre. Men det jevner seg vel ut på sikt. Nå mangler jeg bare mannen for å kunne sette i gang og prøve. Blir nok 6 mnd før jeg ser han igjen, så jeg har muligheten til å gå ned mye mer :)
 
cd7720f5789c14fd57fc1b72e9123153

Mye trening på crosstrainer gjør sitt!
*skryte litt*
 
Vekten min har stoppet helt opp igjen. Kjennes ut som at jeg har to uker med nedgang og to uker hvor det står stille. Vet ikke om det er sånn, men så lenge jeg går ned på sikt får jeg være fornøyd. Bare frustrerende når jeg ikke går noe ned. Mister litt motivasjonen når jeg ikke ser det på vekta. Har gått opp 0,2 kg denne uka uten at jeg har gjort noe annerledes.

Har ikke spist noe sukker siden 15. september (eller før, det er den første dagen jeg noterte det) :D

Hvordan går det med dere?
 
Back
Topp