ALN89
Forumet er livet
Jaså, vi er i samme gruppe på fbVis vedlegget 111717 hjelp! Hvilket bilde til offentliggjøringen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaså, vi er i samme gruppe på fbVis vedlegget 111717 hjelp! Hvilket bilde til offentliggjøringen?
Dette er uke 15 daMin sin hadde kjempe tydelig "tissemann" på ul i uke 12. Men det er en jentesett og fått bekreftet to ganger
![]()
MorroJaså, vi er i samme gruppe på fb![]()
For damer med termin i septemberMorrohvordan gruppe er det?
Lykke til!ÅÅh så spentsamboer er ute med potensiell kjøper for bilen ... Vi mååå få den solgt
og god kveld til alle
![]()
Då må du kvile så du er opplagt. Kanskje du føder i natt?God kveldsliten kjenner jeg
Har ikke gjort annet i dag føler jegDå må du kvile så du er opplagt. Kanskje du føder i natt?![]()
Hehe. Håper det nærmer seg i alle fallHar ikke gjort annet i dag føler jeg![]()
Trur ikke det![]()
JaHehe. Håper det nærmer seg i alle fall![]()
Enig!D til høyre!![]()
Spennende! Lykke til!ÅÅh så spentsamboer er ute med potensiell kjøper for bilen ... Vi mååå få den solgt
og god kveld til alle
![]()
Går unna? Dete er jo ikke i nærheten av desember, synes det er helt greit denne mnd jeg.Lå langt bak men går greit å hente seg inn igjenMå si det går unna i april.. jeg har ikke sjans til å henge med på antall innlegg.. ikke like morsomt med sånn plasseringer synes jeg.. litt lei og var lite her i påsken også..
Helt enig med deg, det til høyre var finestD til høyre!![]()
Hehe.. sikkert bare fordi jeg misset hele påsken at det føles slikGår unna? Dete er jo ikke i nærheten av desember, synes det er helt greit denne mnd jeg.Lå langt bak men går greit å hente seg inn igjen
Det gjorde jeg også , nesten hele påsken. Men det var ganskek stille her i påsken tror jegHehe.. sikkert bare fordi jeg misset hele påsken at det føles slik![]()