Felles skravle 2015

Nei, vi har forskjellige følelser på det.. jeg var veldig innstilt på overtid, men nå når terminen er her kan han gjerne komme! Men vil at det skal starte av seg selv da!

Var det noen spesiell grunn til at du ikke følte deg klar?
Nei egentlig ikke, var bare litt skummelt synesjeg,. Han var jo så liten
 
Må si det går unna i april.. jeg har ikke sjans til å henge med på antall innlegg.. ikke like morsomt med sånn plasseringer synes jeg.. litt lei og var lite her i påsken også..

Enig med deg :p ikke gitt opp helt enda men merker jeg ikke er så gira denne mnd :p
 
Nei, vi har forskjellige følelser på det.. jeg var veldig innstilt på overtid, men nå når terminen er her kan han gjerne komme! Men vil at det skal starte av seg selv da!

Var det noen spesiell grunn til at du ikke følte deg klar?
Igangsetting var ikke no problem :) så det er ikke no å grue seg til om det skulle bli aktuelt :)
 
Haha.. orker ikke lese igjennom mange sider om jeg har vært borte heller.. alt bra her :)

Hva har du styra med?
Vi hadde svigers på besøk hele påska og frem til tirsdag. Onsdag ble brukt på en superlang trilletur (2 timer) og så vaska jeg hele huset. I dag har jeg vært på lunsj hos ei venninne, trilla tur og hentet storungene på skole og bhg, laget middag, lekser, korpsøvelse og legging. Og så amming da, og bleieskift og byssing :p Dagene flyr!
 
Igangsetting var ikke no problem :) så det er ikke no å grue seg til om det skulle bli aktuelt :)
:) det får bli som det blir! Gruer mrg egentlig ikke, men vil gjerne oppleve at kroppen setter igang selv :) og gjerne ikke så mange dagene over termin :p
 
Vi hadde svigers på besøk hele påska og frem til tirsdag. Onsdag ble brukt på en superlang trilletur (2 timer) og så vaska jeg hele huset. I dag har jeg vært på lunsj hos ei venninne, trilla tur og hentet storungene på skole og bhg, laget middag, lekser, korpsøvelse og legging. Og så amming da, og bleieskift og byssing :p Dagene flyr!
Høres travelt ut, men kjekt likevel!
 
Vi hadde svigers på besøk hele påska og frem til tirsdag. Onsdag ble brukt på en superlang trilletur (2 timer) og så vaska jeg hele huset. I dag har jeg vært på lunsj hos ei venninne, trilla tur og hentet storungene på skole og bhg, laget middag, lekser, korpsøvelse og legging. Og så amming da, og bleieskift og byssing :p Dagene flyr!
Dagene flyr ja! :eek:
 
Regelmessige tak hvert 3-5 min her.. man har jo bestilt lillegutt til termin :p Avventer hjemme for å se om det tar seg opp utover morgenkvisten :)
 
Back
Topp