Felles skravle 2015

Åh, ser dere Castle? En fortsettelsesepisode. Litt skummel episode :s

Og jeg fatter ikke hvorfor Beckett skal dra alene i farlige situasjoner hele tiden! Dustekjerring!!
 
Åh, ser dere Castle? En fortsettelsesepisode. Litt skummel episode :s

Og jeg fatter ikke hvorfor Beckett skal dra alene i farlige situasjoner hele tiden! Dustekjerring!!
Nei.. nyhetene her.. vurderer å finne senga.. prøver å overtale sambo til å bidra litt for å få ut lillegutt
 
Nei.. nyhetene her.. vurderer å finne senga.. prøver å overtale sambo til å bidra litt for å få ut lillegutt

Shit for en skummel episode! Tar den opp, så ser bloggerne nå og skal spole meg igjennom resten av episoden etterpå :p
 
God kveld damer. Mange dager siden jeg har vært innom forumet nå, tiden har rett og slett ikke strukket til. Skal prøve å lese meg opp litt på hva som har foregått, men alle 500 og noe poster orker jeg ikke :p Håper alle har det bra! :)
 
God kveld damer. Mange dager siden jeg har vært innom forumet nå, tiden har rett og slett ikke strukket til. Skal prøve å lese meg opp litt på hva som har foregått, men alle 500 og noe poster orker jeg ikke :p Håper alle har det bra! :)
Haha.. orker ikke lese igjennom mange sider om jeg har vært borte heller.. alt bra her :)

Hva har du styra med?
 
Jeg ville ha min lenger inne jeg, var ikke klar for å få han ut
Nei, vi har forskjellige følelser på det.. jeg var veldig innstilt på overtid, men nå når terminen er her kan han gjerne komme! Men vil at det skal starte av seg selv da!

Var det noen spesiell grunn til at du ikke følte deg klar?
 
Back
Topp