Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, flink du er
JaSånt må gjøreshehe
Nei, ikke endaMen de har ikke satt bjelle på halen enda?
Så kjedelig daNei, ikke enda![]()
Her ogBle innedag resten av dagen![]()
GRATULERER MED FLEXI CRIBGod påske alle sammen!! Snart kommer foreldrene mine
Vi feirer vanligvis påske hos de, men mannen ville ikke kjøre 50 mil med lillesøster.
Blir koselig her og da![]()
jepp!! grattis med flexicrib!!!!God påske alle sammen!! Snart kommer foreldrene mine
Vi feirer vanligvis påske hos de, men mannen ville ikke kjøre 50 mil med lillesøster.
God påske alle sammen!! Snart kommer foreldrene mine
Gratulerer!! Heiet på deg etter den heftige innsatsen dinGod påske alle sammen!! Snart kommer foreldrene mine
Gratulerer med flexicribGod påske alle sammen!! Snart kommer foreldrene mine
Jai tillegg blir katten kosekvent kalt for gutt og ikke jente
tydeligvis skiftet kjønn over natten
![]()
God påske alle sammen!! Snart kommer foreldrene mine
Litt nedsig... ingen premie i dag hellerMen men... plutselig blir det vell min tur
GRATULERER SÅ MYE TIL ALLE VINNERE! Vell fortjent
![]()
JaFår ta det neste gangstor sjans om du holder deg i toppen
Ja, og vi får kjeft når vi sier pusejentaHaha. Lettere å si hankjønn da vel![]()
Jajobber med saken! Men drar til svigermor i morgen, så kan ikke være heeeelt a-sosial heller
![]()
Ja, og vi får kjeft når vi sier pusejentaeller "ikke dytt henne" og " hun velger selv om hun vil hoppe ned"
![]()