Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg får håper på detSikkert flere som har litt å gjøre i påskaog mnd har såvidt begynt
![]()
Gubben gjorde det store. Var en katt på terassen når han kom hjem fra trening. Så slapp han den inn... og nå går den på terassen og gauler... hmmm...
Hun finner nok andre måter å tulle med pus.. Men syns pus var fin med hello kitty kjede rundt halsen altsåSå kjedelig da![]()
Er ikke vår neiHvorfor slapp han den inn da?
Regner med det ikke var deres?![]()
Hu her er egentlig veldig sær og liker ikke andre, men er veldig snill mit jente vår. Til tross for at hun henger i haken osv.Haha. Skulle vært en tur på gården til svigerfar de. Kattene der er vant til litt av vært![]()
Gratulerer med flexi criben
Vel fortjent![]()
GRATULERER MED FLEXI CRIB!!!!!!!!!!
Gratulerer!! Heiet på deg etter den heftige innsatsen din![]()
Er ikke vår neihan slapp den inn fordi den fulgte etter han, og han gjorde ikke noe for å unngå det. Er 2 mulige naboer sin. De ene har vært vekke siden helgen, de andre så vi senest i går. Super kosete og vil ikke gå sin vei...
Den kom jo selvsagt løpende inn igjen når mannen åpnet døren... så la den seg i sofaen og freste til oss! Da røk den fort ut igjen gitt! Mjauet en stund igjen før den gikk...Hm...du får prøve å skremme den litteller snakk med naboen
![]()
Det går ikke! Menn er menn og det vil de alltid være... men om du skulle finne svaret, så vil jeg gjerne vite detNoen som vet hvordan man banker vett i skallen på teite mannfolk!!!!
*sinna*![]()
Avtale!! Noen ganger kjenner jeg at jeg trenger en husmorferie..Det går ikke! Menn er menn og det vil de alltid være... men om du skulle finne svaret, så vil jeg gjerne vite det![]()
Noen som vet hvordan man banker vett i skallen på teite mannfolk!!!!
*sinna*![]()
Den kom jo selvsagt løpende inn igjen når mannen åpnet døren... så la den seg i sofaen og freste til oss! Da røk den fort ut igjen gitt! Mjauet en stund igjen før den gikk...
Avtale!! Noen ganger kjenner jeg at jeg trenger en husmorferie..
Bruk et balltrehehe
Hva skjer?
Du kan komme hit, så sender jeg bort gubben![]()