Deilig med en kvilNå er jeg litt mer klar føler jeg. En lur hjalp litt. Nå må jeg bare tvinge meg selv til å komme meg ut av senga.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med en kvilNå er jeg litt mer klar føler jeg. En lur hjalp litt. Nå må jeg bare tvinge meg selv til å komme meg ut av senga.![]()
Lykke til, legger jeg meg nå, vet jeg at jeg ikke vil klare å komme meg opp igjen...Nå er jeg litt mer klar føler jeg. En lur hjalp litt. Nå må jeg bare tvinge meg selv til å komme meg ut av senga.![]()
Holy moly det var sykt mye! Hvordan får man det tilHva det faktisk blir vet jeg selvfølgelig ikke, men sist man hadde en "om å gjøre å komme på topp-plassene"-konkurranse hadde første plassen 7.048 innlegg.
Det var i desember
har jo litt å sikte inn mot daDet har du helt rett i
3, 4, 7, 8 og 14 kunne jeg også tenke meg
Ingen aning.Holy moly det var sykt mye! Hvordan får man det til?
Nå er jeg litt mer klar føler jeg. En lur hjalp litt. Nå må jeg bare tvinge meg selv til å komme meg ut av senga.![]()
Det er jo kjempe mye, men det kommer vell an på skravletrådene osv da. Hvor fort det går osvIngen aning.
Det vil si et gjennomsnitt på over 250 innlegg per dag hele måneden gjennom...
Ja det var sykt mye fintIkke jeg heller. Men jeg syns de pysjene er så fine, så en slik kunne jeg tenkt meg
Men mye annet fint og da![]()
Vi kom oss på trilletur. Halvveis ble vi møtt av ei helt jævlig hagleskur, hagla jo inn i vogna til mini og alt! Heldigvis varte den bare 7 min..Æsj da! :/
Sludder her og. Og våt hvit snø ute.
Liker ikke!
Neste prosjekt på dagsordenen...
Lage mat...
off....
![]()
grillpølser og stappe.... Orker faktisk ikke å lage mer enn det i dagHva blir det? Her driver mannen og lager ostesmørbrød i det nye paninijernet sitthehe
Oj såpassVi kom oss på trilletur. Halvveis ble vi møtt av ei helt jævlig hagleskur, hagla jo inn i vogna til mini og alt! Heldigvis varte den bare 7 min..
Vi er ferdige med å spise viNeste prosjekt på dagsordenen...
Lage mat...
off....
![]()
Godt det dagrillpølser og stappe.... Orker faktisk ikke å lage mer enn det i daghahaha
Måtte ta meg en lur i stad. Å når jeg våknet hadde ikke akkurat mannen fulgt med. Så stua så ut som ett bomba ett eller annet.Vi er ferdige med å spise vi![]()
Godt det da![]()
Men de har ikke satt bjelle på halen enda?Hallo damer! Vi er endelig innlosjert hos svigerfar for å passe pus
Har ikke vært her lenge, men pus har rukket å bli pynta med hello kitty kjede og dratt i halen... Yes da![]()
Hallo damer! Vi er endelig innlosjert hos svigerfar for å passe pus![]()
Har ikke vært her lenge, men pus har rukket å bli pynta med hello kitty kjede og dratt i halen... Yes da![]()
Ble innedag resten av dagenOj såpassher blir d kun innedag
![]()