HemmeligG
Forumet er livet
Fødeavdelingen er kjekt, men jeg har sett alle episodene førJa, veldig deiligNå ligger jeg og ser på fødeavdelingen og tenker litt på hva jeg skal finne på idag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fødeavdelingen er kjekt, men jeg har sett alle episodene førJa, veldig deiligNå ligger jeg og ser på fødeavdelingen og tenker litt på hva jeg skal finne på idag
![]()
Hehe.. ja.. ser det er noen som gjentar seg.. har ikke sett dagens før iaf.. gleder meg til den norske - håper det ikke blir for klisjeaktig..!Fødeavdelingen er kjekt, men jeg har sett alle episodene før![]()
God morgen! Ja, siste sjans for marsbaby idagGod morgen, jenter.
Siste dagen i mars i dag.
Blir spennende å se hvem som vinner, og hva Tamara har funnet på for april
Ja, det blir det! Får vi vite det i morgen?God morgen, jenter.
Siste dagen i mars i dag.
Blir spennende å se hvem som vinner, og hva Tamara har funnet på for april
Spent på den norske jeg også!Hehe.. ja.. ser det er noen som gjentar seg.. har ikke sett dagens før iaf.. gleder meg til den norske - håper det ikke blir for klisjeaktig..!
Tamara er ved å sprekke virker det som, så vil overraske meg dersom vi ikke får vite det i morgenJa, det blir det! Får vi vite det i morgen?
Blir spennende da!Tamara er ved å sprekke virker det som, så vil overraske meg dersom vi ikke får vite det i morgen![]()
Gratulerer og lykke tilHurra, jeg klarte 1500 innlegg jo!![]()
GratulererHurra, jeg klarte 1500 innlegg jo!![]()
Jepp fikk ikke soveNæmmen. Er du våken?
Æsj. Vond hals er dritt. Du får drikke masse varm drikke, og håpe det hjelperHeisannher ligger jeg med vond hals på sofaen
håper det går over, ellers lader jeg opp til husvask
vurderer vinduene også, siden det er grått, men trur ikke energien strekker til
Ja det er kjipt ! Men klarer meg så lenge det ikke blir værreÆsj. Vond hals er dritt. Du får drikke masse varm drikke, og håpe det hjelpermasse god bedring!
Ønsker meg veldig stelleveskeGratulererog lykke til med trekning. Kva ønsker du deg?
Haha. Håper du fikk nokre minutt i tillegg til dei du brukte her dåStillheten....
Den som så sjeldent kommer på besøk.
Ikke en lyd..
De eldste er opp, og lager ikke en lyd (lurer på hva de holder på med () og mannen er nede med Ulrik.
5 små minutter i fullstendig ro.
......Og hva er det jeg gjør, skriver om det på BV istedenfor å nyte det![]()