Gleder meg.Høres herlig ut!! :-D
Har savnet krabbe mens jeg var gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg.Høres herlig ut!! :-D
Reine gourmetmåltidet detKrabbe med hjemmelaget majones til forrett, og biff med asparges og søtpotetpure til hovedrett
Ja.. kan bare spise det hvite kjøttet? Savner en medium rå biff jeg.. ikke orket å stresse med å lage det med frysing osv.. blir etterhvertGleder meg.
Har savnet krabbe mens jeg var gravid
Du har ikke så lenge igjen, nå daJa.. kan bare spise det hvite kjøttet? Savner en medium rå biff jeg.. ikke orket å stresse med å lage det med frysing osv.. blir etterhvert![]()
Det jeg trodde.. spiste hummer i høstDu har ikke så lenge igjen, nå da
Stemmer man bare kan spise det hvite krabbekjøttet når man er gravid
skal lage lammelår i påsken jeg også tror jegDet jeg trodde.. spiste hummer i høstnei, klarer meg fint nå.. skal lage lammelår i påsken.. gleder meg :-D bare bli frisk først, så det smaker godt.. og jeg kan snakke med gjestene!
Pleier ikke vi å ha det på fredager og lørdagerReine gourmetmåltidet det![]()
Det skal vi også! Eller, svigermor skal lage til ossskal lage lammelår i påsken jeg også tror jeg
Litt mer fancy enn taco!Krabbe med hjemmelaget majones til forrett, og biff med asparges og søtpotetpure til hovedrett
Eet er godt! Med fløtegratinerte poteter! Blir langtidsstekt her da..skal lage lammelår i påsken jeg også tror jeg
Hørtes skikkelig koselig utGod kveld![]()
Her har jeg hatt koselig med ungen i dag. Vi dro på Leos (hadde hele for oss selv nesten) og så ble det Madagaskar 2 som vi sovnet til på sofaenkos
Ellers har leiligheten blitt lagt ut på Finn. Skummelt og spennende på samme tid![]()
Er ikke langtidsstekt en selvfølgeEet er godt! Med fløtegratinerte poteter! Blir langtidsstekt her da..
JaHørtes skikkelig koselig utskal dere selge leiligheten?
Ikke nødvendigvis.. har lagd det rødt også..Er ikke langtidsstekt en selvfølge![]()
Joda, dokke er flinkePleier ikke vi å ha det på fredager og lørdager![]()
Rødt kommer an på kjernetemperaturen, ikke om den er langtidsstekt eller ikke..Ikke nødvendigvis.. har lagd det rødt også..men langtidsstekt er det møreste da
![]()
Som minner meg på, jeg må begynne med søtpoteten, det tar lang tid....Joda, dokke er flinke![]()
Er det vanskelig? Det er jo så godtSom minner meg på, jeg må begynne med søtpoteten, det tar lang tid....
Ikke vanskelig, tar bare lang tid.Er det vanskelig? Det er jo så godt![]()