Felles skravle 2015

Har en liten gutt som liker å ta vare på sin mor :P
Etter at mann og barn var ute av døren sovnet han igjen, så det gjorde jeg også.
2 timer senere, vekket han meg, da var det på tide for meg å stå opp, og jeg hadde tilsammen fått en 9 timers søvn :)
Innen jeg fikk på meg klærne hadde han sovnet igjen, så ikke nok meg at jeg har fått mye søvn i natt, men jeg får også lov til å spise frokost i fred :)

Etter at mann og barn var ute av døren sovnet han igjen, så det gjorde jeg også.
2 timer senere, vekket han meg, da var det på tide for meg å stå opp, og jeg hadde tilsammen fått en 9 timers søvn :)
Innen jeg fikk på meg klærne hadde han sovnet igjen, så ikke nok meg at jeg har fått mye søvn i natt, men jeg får også lov til å spise frokost i fred :)
Så deilig da! Drømmeprinsen ;-)

Godt å høre han er snill:) blitt 9-10 timer på meg og i natt tilsammen :)

Oppdatering kl 10:13

2. Kengu 1.879
3. Babydilla123 1.795
4. lizzed 1.749
5. m&m mini 1.709
6. Beckymams 1.700
8. Mirell 1.558
10. Lady_Z 1.533
11. olivia90 1.459
12. ALN89 1.392
13. Sara 1.388
15. Hope91 1.355
20. Jump 1.207
23. Lilleblomst_15 1.150
24. EJ 981
28. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 835

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.306 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
10 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Alt bra til her:) enn der? :D
Sitter i sofaen og mater mini å lurer på hva vi skal finne på i dag :)

Har du planer for dagen?
Hadde begynt på helgevasken, men så våkna mini. Første dag med litt magevondt her i hus, så nå har jeg byssa, vugget og trøstet en times tid. Håper han sovner nå. Hvis han sovner skal jeg vaske ferdig :)

Oppdatering kl 10:13

2. Kengu 1.879
3. Babydilla123 1.795
4. lizzed 1.749
5. m&m mini 1.709
6. Beckymams 1.700
8. Mirell 1.558
10. Lady_Z 1.533
11. olivia90 1.459
12. ALN89 1.392
13. Sara 1.388
15. Hope91 1.355
20. Jump 1.207
23. Lilleblomst_15 1.150
24. EJ 981
28. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 835

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.306 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
10 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for oppdatering :) får ikke sjekket selv her på tlf på sykehuset.

For en fantastisk start:D føler deg vel godt opplagt no? :D

Heisann..! Tilbake fra jordmoretime - siste kontroll hos henne :-) alt sto bra til med mini (værre med mor som ikke har stemme).. det er visst sjeldent at fødselen setter igang når man er sjuk, så håper at jeg blir fort frisk - vi får en god påske og at mini bestemmer seg for å komme rett over påske igjen :-)

Heisann..! Tilbake fra jordmoretime - siste kontroll hos henne :-) alt sto bra til med mini (værre med mor som ikke har stemme).. det er visst sjeldent at fødselen setter igang når man er sjuk, så håper at jeg blir fort frisk - vi får en god påske og at mini bestemmer seg for å komme rett over påske igjen :-)
Krysser fingrene for snarlig bedring hos deg! Når har du termin?

Så spennande:) håper du på påskebaby eller vil du helst ta det etter påsken? :)
Tar det gjerne rett over påske jeg, men spiller jo egentlig ingen rolle.. eneste er at det er enklere ift permisjon om han kommer nærmere termin :-) Han får komme når han er klar! ;-)

Back
Topp