Felles skravle 2015

Heisann..! Tilbake fra jordmoretime - siste kontroll hos henne :-) alt sto bra til med mini (værre med mor som ikke har stemme).. det er visst sjeldent at fødselen setter igang når man er sjuk, så håper at jeg blir fort frisk - vi får en god påske og at mini bestemmer seg for å komme rett over påske igjen :-)
Så bra alt sto bra til med mini:) åh, merker kroppen at man er syk og utsetter mente hun? :s

Så bra alt sto bra til med mini:) åh, merker kroppen at man er syk og utsetter mente hun? :s
Ja.. hun mente det.. at kroppen bruker energi heller på å bekjempe sykdommen enn på livmorkontraksjoner.. merker jo at kynnerne er mindre smertefulle nå.. men det kan jo være fordi jeg ligger mer i ro også.. er greit for meg at han venter til jeg har litt mer overskudd i alle fall :-)

Ja.. hun mente det.. at kroppen bruker energi heller på å bekjempe sykdommen enn på livmorkontraksjoner.. merker jo at kynnerne er mindre smertefulle nå.. men det kan jo være fordi jeg ligger mer i ro også.. er greit for meg at han venter til jeg har litt mer overskudd i alle fall :-)

Ja det gir jo mening :) skjønner jeg godt! Håper det gir seg fort og at formen er fin når mini bestemmer seg komme ut da :)

Ja det gir jo mening :) skjønner jeg godt! Håper det gir seg fort og at formen er fin når mini bestemmer seg komme ut da :)
Satser på det.. tror faktisk jeg ikke har feber nå, så føler meg litt bedre.. prøve meg på 2 stk paracet til kvelden og håper jeg får sove skikkelig i natt! Kjøpt inn is også - fikk lov til å spise litt søtt mens jeg er syk ;-)

Tilbake fra shopping.
Må innrømme det, jeg merker at det er under 2 uker siden keisersnitt.
Blir veldig fort sliten, og begynner å kjenne det i såret etter en stund.
Hjelper egentlig ikke å ha med mannen heller (annet enn å løfte ting ut og inn av bilen), han er utrolig flink til å bruke laaaaang tid...

Uansett, vi fikk kjøpt alt vi skulle, og det han fant på under veis med unntak av matvarer.
Tenker vi tar maten i kveld.

Tilbake fra shopping.
Må innrømme det, jeg merker at det er under 2 uker siden keisersnitt.
Blir veldig fort sliten, og begynner å kjenne det i såret etter en stund.
Hjelper egentlig ikke å ha med mannen heller (annet enn å løfte ting ut og inn av bilen), han er utrolig flink til å bruke laaaaang tid...

Uansett, vi fikk kjøpt alt vi skulle, og det han fant på under veis med unntak av matvarer.
Tenker vi tar maten i kveld.
Skjønner at det blir slitsomt ja! Da er det bare og roe ned de neste dagene :-) Ikke alltid like greit å ha med mannfolk på shopping :-P

Hadde begynt på helgevasken, men så våkna mini. Første dag med litt magevondt her i hus, så nå har jeg byssa, vugget og trøstet en times tid. Håper han sovner nå. Hvis han sovner skal jeg vaske ferdig :)
Jeg har også fått sove 9 timer i natt, det er herlig :)

I går var første dag med magevondt (tror det var det) på mini. I dag er det bra igjen. Vet ikke hva som slo ut :/ kan ikke komme på jeg har spist no nytt

Så hærlig. Snille babyer vi har :D

Her har jeg og vært på shopping, men tok bare med bilstolen. Orket ikke drasse ut og inn vognen :p
Men bilstol med baby er også egentlig for tungt for meg å bære nå.
Skal egentlig ikke løfte mer enn vekten av babyen de 6 første ukene.

Syns også det er veldig praktisk med vogn når jeg skal ut og inn av flere butikker.
Er så fint å legge varer i kurven under den

I går var første dag med magevondt (tror det var det) på mini. I dag er det bra igjen. Vet ikke hva som slo ut :/ kan ikke komme på jeg har spist no nytt

Så hærlig. Snille babyer vi har :D
Han sovna ca halv 12 og sover ennå! Var våken i 2 tida for å spise men sovnet med en gang :) Tydelig at han blir sliten av å styre sånn, men magevondten gikk heldigvis over :)

Nå lager sambo taco, mens jeg ligger på sofaen under teppet.. hva skal dere spise idag?

Har akkurat spist taco her :) Dvs, jeg måtte hive i meg maten pga en liten venn som også ville ha mat akkurat når mamman skulle spise :P
Jaja.. bra du fikk i deg litt mat da! Mini reagerer ikke på sterk mat?

Back
Topp