Sov i hele gårBlei det lite søvn? Spent?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov i hele gårBlei det lite søvn? Spent?![]()
Jeg også ! I går la jeg meg igjen, men skal være våken nåGod morgen alle sammen.
Har mest lyst til å legge meg igjen her jeg sitter.
Er veldig trått av en eller annen grunn
Jeg ser etter barna mens mannen er i dusjen, og minsten er veldig våken nå.Jeg også ! I går la jeg meg igjen, men skal være våken nå![]()
Kan du ikke det da ?Jeg ser etter barna mens mannen er i dusjen, og minsten er veldig våken nå.
Frister med å legge seg igjen ved første mulighet
Håpe mini er like trøtt som deg når mannen er ferdig i dusjen dåJeg ser etter barna mens mannen er i dusjen, og minsten er veldig våken nå.
Frister med å legge seg igjen ved første mulighet
Veldig greit at han kommer hjem i kveld jaGreit det ikke er så lenge når det er første gang dahvor gamle er de andre da?
Oh, flashback til graviditeten. Akkurat dette savner jeg ikkeGod morgen! Lite søvn her og.. hodepine halsbrann og skikkelig hoste i hele natt..! Måtte i tillegg på do hver halvtime-time, så det ble med noen korte lurer... jordmortime kl 11 idag..
God morgen! Står det bra til?God morgen alle sammen![]()
Ja.. hadde jo ikke planer om å bli syk i tillegg til graviditetsplagene.. i hvertfall ikke nå på slutten! Men (unnskyld detaljer) begynt å hoste opp mye slim nå, så håper jeg nærmer meg slutten.. skikkelig betent også.. fra langt nede i brystet :-/Oh, flashback til graviditeten. Akkurat dette savner jeg ikkeHåper du får hvilt litt i dag!
OioiJeg har nesten ikke sovetslimproppen gikk i går
![]()
Hvordan går det med deg?Oioimasse lykke til
![]()
Huff, stakkars deg! Masse god bedring!Ja.. hadde jo ikke planer om å bli syk i tillegg til graviditetsplagene.. i hvertfall ikke nå på slutten! Men (unnskyld detaljer) begynt å hoste opp mye slim nå, så håper jeg nærmer meg slutten.. skikkelig betent også.. fra langt nede i brystet :-/
Takk! Håper bare jeg blir frisk før fødsel! problematisk med pusting pesing og pressing nå tror jegHuff, stakkars deg! Masse god bedring!
Jo NesbøNoen gode å annbefale før påske? Liker godt krim jeg da!
Avleveringa i morges gikk knirkefritt. Nå trodde jeg mini sovna så jeg satte i gang med helgevasken, men så våkna han etter et kvarterTakk! Håper bare jeg blir frisk før fødsel! problematisk med pusting pesing og pressing nå tror jeghvordan går det med deg? Tøft å være "alenemamma" for dagen?
Alt styres vel etter mini ja!Avleveringa i morges gikk knirkefritt. Nå trodde jeg mini sovna så jeg satte i gang med helgevasken, men så våkna han etter et kvarterhelgevasken får vente
![]()
Det gjør nok det!Alt styres vel etter mini ja!![]()