Felles skravle 2015

Håper det hjelper
har du fått nyrestein-
var selv innlagt med det da jeg var gravid
Ikke nyrestein. Men innsnevring på urinlederen slik at nyren vokser :( er vist anatomien i kroppen min som gjør at dette skjer når jeg er gravid...

Er drit lei av at det alltid er jeg som skriver ukes lister, og handlelister..

Den første ettermiddagen/kvelden som trebarnsmor alene med ungene ble ingen suksess. Hylende baby, stressa storunger og superstressa mamma = skikkelig dårlig stemning. Når jeg fikk de to største i seng gikk jeg ned på stua og endte opp i tårer. Det ekke lett! Satser på en bedre dag i morgen. Jeg skal levere ungene på skole og bhg alene.

Innlagt på Haukeland/KK :( Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :(
Ååååh, kjære deg <3 Håper du får sove litt i natt :)

Den første ettermiddagen/kvelden som trebarnsmor alene med ungene ble ingen suksess. Hylende baby, stressa storunger og superstressa mamma = skikkelig dårlig stemning. Når jeg fikk de to største i seng gikk jeg ned på stua og endte opp i tårer. Det ekke lett! Satser på en bedre dag i morgen. Jeg skal levere ungene på skole og bhg alene.

Det går seg vel til etterhvert;) skal mannen være borte lenge eller?

Blir borte til i morgen kveld bare. Men det er lenge nok :P Minstemann er bare 9 dager gammel så han styrer liksom showet her hjemme foreløpig :)

Greit det ikke er så lenge når det er første gang da;)hvor gamle er de andre da?

Innlagt på Haukeland/KK :( Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :(

Ånei sender deg en stor klem :(

Back
Topp