Ikke nyrestein. Men innsnevring på urinlederen slik at nyren vokserHåper det hjelper
har du fått nyrestein-
var selv innlagt med det da jeg var gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke nyrestein. Men innsnevring på urinlederen slik at nyren vokserHåper det hjelper
har du fått nyrestein-
var selv innlagt med det da jeg var gravid
Ja.. Har liksom hatt litt nåKlem til degbra det er bra med mini da, men syns jo du kan slippe unna de plagene dine♡
Kjøkkenmaskin (Kenwood).Lite spørsmål til alle her inne..
Dersom du snart hadde bursdag, og feiret rundt, hva hadde du ønsket deg av mannen?
Ååååh, kjære deg <3 Håper du får sove litt i nattInnlagt på Haukeland/KKFått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt
blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden
![]()
Den første ettermiddagen/kvelden som trebarnsmor alene med ungene ble ingen suksess. Hylende baby, stressa storunger og superstressa mamma = skikkelig dårlig stemning. Når jeg fikk de to største i seng gikk jeg ned på stua og endte opp i tårer. Det ekke lett! Satser på en bedre dag i morgen. Jeg skal levere ungene på skole og bhg alene.
Blir borte til i morgen kveld bare. Men det er lenge nokDet går seg vel til etterhvertskal mannen være borte lenge eller?
Blir borte til i morgen kveld bare. Men det er lenge nokMinstemann er bare 9 dager gammel så han styrer liksom showet her hjemme foreløpig
![]()
Innlagt på Haukeland/KKFått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt
blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden
![]()
Funkar det ikkje å delegere det vidare?Er drit lei av at det alltid er jeg som skriver ukes lister, og handlelister..
God morgen alle sammenEr det noen våkne her ?
Jeg har nesten ikke sovetGod morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgon alle![]()
Så spennende.Jeg har nesten ikke sovetslimproppen gikk i går
![]()
Ja det er veldig spennendeSå spennende.
Får håpe det betyr noe..
Blei det lite søvn? Spent?God morgenhåper jeg greier å holde meg våken i dag
![]()
God morgen alle sammen![]()
God morgon alle![]()
God morgenhåper jeg greier å holde meg våken i dag
![]()