Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dere hadde vel vinterferie uke 9? Det var i slutten av den uka jeg begynte.God morgen alle sammen.
Sara: Det sitter lenge i , jeg har holdt på siden vinterferien.
12 cm ja. Det er jo litt detHer er det meldt opptil 12 cm frem til kl 12. Ut i fra mengden nedfall snø tror jeg ikke det blir så mye. Men det er kommet nok til småfuglene er tilbake på fuglematen i hagen.
God morgen.. her begynner jeg å bli syk :-( skikkelig tett i brystet :-(
God morgen alle sammen![]()
God morgen, og god bedring, lizzed.
Jeg hoster fortsatt. To dager unna å passere 4 uker som forkjøla.
Lei!!!
God morgon til alle. Og god bedring både til lizzed, Sara og KenguGod morgen alle sammen.
Sara: Det sitter lenge i , jeg har holdt på siden vinterferien.
Kjipt!!God morgen.
Her våknet jeg brått av at mannen bannet høyt i gangen.
Da hadde han klart å knuse brillene sine.
Det vil si jeg opp, skifte klær på Ulrik og ut av døren for å få levert de andre på komme oss til optiker.
Han ser ingenting uten.
God morgen til dere to også!!
Håper ikke du blir het sausa da Lizzed! God bedring!
God morgen, og god bedring, lizzed.
Jeg hoster fortsatt. To dager unna å passere 4 uker som forkjøla.
Lei!!!
Ånei, så kjedelig!! Får han nye på dagen då eller?God morgen.
Det vil si jeg opp, skifte klær på Ulrik og ut av døren for å få levert de andre på komme oss til optiker.
Han ser ingenting uten.
Åååh, det er jo så godt!![]()
Her ble det pita med pulled pork og grønnsaker![]()
Her bruker sambo linser, men han ser heller ikke noe uten. Så mister han en linse blir det styr om han ikke har med ekstra.God morgen.
Han ser ingenting uten.
Mini ligger ennå i sengen med sambo. Jeg har dusjetGod morgen! Ligger fortsatt i senga med mini, tror kanskje han har tenkt å sove mer, men jeg skal stå opp og gå i dusjen..
yes det hadde vi.. Jeg begynte tirsdag var det vel..Ja dere hadde vel vinterferie uke 9? Det var i slutten av den uka jeg begynte.
Jeg var nesten frisk etter ei uke, men ble smittet på nytt av min datter. Både hun og jeg hoster enda
Mannen har linser. Og backup-briller.Her bruker sambo linser, men han ser heller ikke noe uten. Så mister han en linse blir det styr om han ikke har med ekstra.
Glad jeg slipper å tenke på sånt. Ennå i allefall
Noen dager før meg i ruta da, jeg mener det var fredagen jeg begynte.yes det hadde vi.. Jeg begynte tirsdag var det vel..
Min bruker også linser, ser ingenting uten han heller.Her bruker sambo linser, men han ser heller ikke noe uten. Så mister han en linse blir det styr om han ikke har med ekstra.
Glad jeg slipper å tenke på sånt. Ennå i allefall
Uffda... stakkars mann. Jeg bruker også brille, men ser uten også da. Selv om jeg ikke tror det er helt forsvarlig å feks. kjøre bil uten brille for meg.God morgen.
Han ser ingenting uten.
Sov godtGod morgen jenterHer var jeg våken 04:30 i natt... fikk ikke sove igjen. Så jeg dro like så godt på påskefrokost på avdelingen min i barnehagen (er jo sykemeldt). var så kjekt å treffe alle foreldrene igjen. Nå kjenner jeg på kroppen at jeg skal krype under dynen og sove litt... håper jeg klarer det!
Sånn er det for meg og. Ser uten, men ikke så godt at jeg våger å kjøre bil uten brillerUffda... stakkars mann. Jeg bruker også brille, men ser uten også da. Selv om jeg ikke tror det er helt forsvarlig å feks. kjøre bil uten brille for meg.