HemmeligG
Forumet er livet
Fin dag i dag. Har hatt helsesøster på besøk, fått trilla første tur, bakt knekkebrød og kosa meg med ungeneGod kveld jenter! hvordan har dagen hvert?
Her har det hvert hektisk som bare det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin dag i dag. Har hatt helsesøster på besøk, fått trilla første tur, bakt knekkebrød og kosa meg med ungeneGod kveld jenter! hvordan har dagen hvert?
Koselig da!!Fin dag i dag. Har hatt helsesøster på besøk, fått trilla første tur, bakt knekkebrød og kosa meg med ungene![]()
Veldig fin. Trilla til skolen og barnehagen for å hente ungene, det var to stolte storebrødre som fikk vise frem lillebrorKoselig da!!![]()
Hvordan var første trilleturen?
Skjønner jeg veldig godtHehe ser denmin gikk kokk vgs men ikke læretiden, så prøver jeg meg på kjøkkenet (trives egentlig der. .) Så kommer han bare å maser å helst overtar. Så da gidder jeg ikke mer
![]()
Dagen har vært finGod kveld jenter! hvordan har dagen hvert?
imponert over at du fortsatt er i gang jegDagen har vært finikke så mye energi til overs men, helt ok
Kun 150 cm.![]()
Koselig med nabobesøk?![]()
Får ikke soveer så kvalm
Æsj. Håpar du fekk sove til sluttFår ikke soveer så kvalm
Så kjedelig. No som det skal vere vår. Her var det frost tidlig i dag, men no strålar solaHater å våkne til en hvit verden!!!
Her er det meldt opptil 12 cm frem til kl 12. Ut i fra mengden nedfall snø tror jeg ikke det blir så mye. Men det er kommet nok til småfuglene er tilbake på fuglematen i hagen.Så kjedelig. No som det skal vere vår. Her var det frost tidlig i dag, men no strålar sola![]()
Her laver det ned med snø nå. Håper ikke det blir så masse snø denne gangen!! Æsj!Meldt snøstorm her i morgen![]()
God morgen alle sammen![]()
God morgen til dere to også!!God morgen.. her begynner jeg å bli syk :-( skikkelig tett i brystet :-(