Baking er namBlir baking igjen idag her gitt!
Storesøster og jeg bakte fylte horn på søndag. D ble tomt i går kveld.
Så etter middag idag setter vi ny deigDe var jo dødsgode!
Hva blir d til middag idag? Her skal vi ha fiskeboller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baking er namBlir baking igjen idag her gitt!
Ah da har de sikkert ikke i haugesund :/ får google hvor jeg kan få tak iDet er både butikker og nettbutikk ;-) butikk i bergen, trondheim, alnabru og stavanger tror jeg.. har vært en tur i trondheim en gang.. denne gangen kjøpte mamma stoff på alnabru og sendte til megliker å se/kjenne på stoffene egentlig, men har bestilt endel på nett også
![]()
Godt av og til, forrige gang jeg spiste skolebolle druknet den i melis så har fått litt avsmak på detMelis er godt, men kan godt ta uten kokoshihi
Hehe ser denHehe jeg er jo kokk, så derfor lager han helst ikke mat![]()
Godt av og til, forrige gang jeg spiste skolebolle druknet den i melis så har fått litt avsmak på det![]()
Oppskrift?Blir baking igjen idag her gitt!
Oppskrift?tenkte å bake no sånt å ha i frysern til etter fødsel..
Da er det bomull som gjelder - økologisk bomull er ofte litt mykere tror jegAh da har de sikkert ikke i haugesund :/ får google hvor jeg kan få tak inoen spesielle stoffer som er bedre enn andre til forskjellig? Leketeppe og babynest har jeg tenkt mest på å prøve å få lage
![]()
Blir baking igjen idag her gitt!
Åååh, det er jo så godt!Blir baking igjen idag her gitt!
Nop, skal bare hjelpe-skravle, jeg...Ei veke igjen! Er det mange som har planar om å ta skippertak for å nå 1500?![]()
Jeg har lyst til å prøve å nå 1500 for første gang, men vet ikke om jeg klarer det..Ei veke igjen! Er det mange som har planar om å ta skippertak for å nå 1500?![]()
Er ikke noe i veien for å prøve da, det verste som kan skje er at du ikke klarer det.Jeg har lyst til å prøve å nå 1500 for første gang, men vet ikke om jeg klarer det..![]()
Hjelpe-skravling likar viNop, skal bare hjelpe-skravle, jeg...
Det går fort framover når du først går inn for detJeg har lyst til å prøve å nå 1500 for første gang, men vet ikke om jeg klarer det..![]()