Ja,,jeg tar bare på melis og kokos ble de er tint. (oftest hvetestang jeg baker da)Så det er mulig å fryse de? Med vaniljekrem i?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,,jeg tar bare på melis og kokos ble de er tint. (oftest hvetestang jeg baker da)Så det er mulig å fryse de? Med vaniljekrem i?![]()
Se der, jaHei jenter - da har jeg sydd ferdig trekket til leketeppet og innmaten - mangler bare BorrelåsVis vedlegget 109332
Så himla godt å sove vettu! Herlig når man våkner og føler seg uthviltOi så deilig da! Regner med det er godt for mammaen også med litt søvn![]()
Så braIngen smerter nå "bank i bordet". Men sist hadde jeg annfall meg jevne mellomrom. Skal til fastlegen for samtale på fredag.
Ååååh, de så veldig gode ut!!
Så flink du er!Hei jenter - da har jeg sydd ferdig trekket til leketeppet og innmaten - mangler bare BorrelåsVis vedlegget 109332
Sånt er så kjekt å ha i fryseren, tiner jo på et øyeblikk i mikroNo problemhar boller med vaniljekrem i frysen jeg og.namnam
No problemhar boller med vaniljekrem i frysen jeg og.namnam
Ja, selvfølgelig! Like gode når de blir tint opp :-D
Så bra! Da skal jeg fryse ned noen av deJa,,jeg tar bare på melis og kokos ble de er tint. (oftest hvetestang jeg baker da)
De var super godeÅåååh, de så veldig gode ut!!![]()
![]()
Er det en nettbutikk eller hva er det? Føler alle kjøper derKjøpte på stoff og stil![]()
Sånt er så kjekt å ha i fryseren, tiner jo på et øyeblikk i mikroHsr vært veldig greit å finne frem med alt besøket som har vært her
![]()
Ååå vil ha
Kan jeg tenke megDe var super gode![]()
Det er både butikker og nettbutikk ;-) butikk i bergen, trondheim, alnabru og stavanger tror jeg.. har vært en tur i trondheim en gang.. denne gangen kjøpte mamma stoff på alnabru og sendte til megEr det en nettbutikk eller hva er det? Føler alle kjøper der![]()
Ååå vil habare uten melis
![]()
Ååå, det såg godt ut!! Dårlig gjort
Hehe jeg er jo kokk, så derfor lager han helst ikke matsom regel lager min mat da, men det er stort sett det enestetror han har innsett det etter jeg ble så dårlig. for da har det jo ikke sett ut, så han har rett og slett måtte ta i et tak her
![]()