Felles skravle 2015

Ingen smerter nå "bank i bordet". Men sist hadde jeg annfall meg jevne mellomrom. Skal til fastlegen for samtale på fredag.
Så bra :) trodde jeg kjente til det selv i dag, men tror egentlig det bare var ryggen som gjorde litt vondt.. Krysser fingrene

Sånt er så kjekt å ha i fryseren, tiner jo på et øyeblikk i mikro :D Hsr vært veldig greit å finne frem med alt besøket som har vært her :)

Gjort på et blunk:D

Er det en nettbutikk eller hva er det? Føler alle kjøper der :p
Det er både butikker og nettbutikk ;-) butikk i bergen, trondheim, alnabru og stavanger tror jeg.. har vært en tur i trondheim en gang.. denne gangen kjøpte mamma stoff på alnabru og sendte til meg :-) liker å se/kjenne på stoffene egentlig, men har bestilt endel på nett også :-)

Jeg liker hvetestang bedre enn bollene. Vet ikke hvorfor. Men det et enklere å lage også, slipper trille alle de bollene, bare lage "brød". Jeg liker å ha slikt i fryseren,, bare å varme i mikro å ha melis og kokos på.

Nå har vi vel og merke min mor diabetes, og min sønn tåler ikke egg, så det vi har kommet til en felles ting som går for dem begge, vestlandslefser hvor vi bruker nateren pulver i stedet på sukker på mamma sine.

Ah for en deilig dag.
Nå er jeg hjemme igjen etter lunsj med ei venninne, plukket med meg kengubarnet på veien hjem

Blir baking igjen idag her gitt!

Storesøster og jeg bakte fylte horn på søndag. D ble tomt i går kveld.

Så etter middag idag setter vi ny deig :D De var jo dødsgode!

Hva blir d til middag idag? Her skal vi ha fiskeboller :D

som regel lager min mat da, men det er stort sett det eneste :p tror han har innsett det etter jeg ble så dårlig. for da har det jo ikke sett ut, så han har rett og slett måtte ta i et tak her :p
Hehe jeg er jo kokk, så derfor lager han helst ikke mat :P

Back
Topp