HeiGod søndag jenter.. Hvordan står det til i dag?
Er så trøtt og sliten jeg at jeg har bare ligger på sofaen om dagene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiGod søndag jenter.. Hvordan står det til i dag?
vet ikke hva det blir her enda...Heihar ikke gjort stort i dag selv, vasker klær mellom slagene, og nå skal jeg kjevle pizza deigen
![]()
Blei det regn under heile turneringa eller?Fotballturnering ferdig, og middag spist.
Nå vil jeg hvile. Og bli skikkelig varm igjen
Herlig med skigåing da! Her må jeg så langt for å finne snø nå at skiene er pakket bort for sesongenHei jenter! Hjemme fra hytta og spist middagigår var det knallfint vær og vi gikk en tur på SKI!!! og det gikk faktisk ganske fint (bikkja trakk bra ;-) så jeg kom meg rundt)
Møkkadag, jeg ligger på sofaen jeg også ...God søndag jenter.. Hvordan står det til i dag?
Så deilig med skiturHei jenter! Hjemme fra hytta og spist middagigår var det knallfint vær og vi gikk en tur på SKI!!! og det gikk faktisk ganske fint (bikkja trakk bra ;-) så jeg kom meg rundt)
Ja, veldig deilig.. selv om det er tungt nå på slutten!Herlig med skigåing da! Her må jeg så langt for å finne snø nå at skiene er pakket bort for sesongen![]()
Det så jo utrolig godt ut! Det blir pizza her neste uke kjenner jeg
Det var nydeligDet så jo utrolig godt ut! Det blir pizza her neste uke kjenner jeg![]()
Hva har du på pizzaen?Det var nydelig![]()
Fylte horn hørtes godt ut......
Turnering utendørs?? KaldtFotballturnering ferdig, og middag spist.
Nå vil jeg hvile. Og bli skikkelig varm igjen
Å nam. Pizza hadde vært godt nå
Her er pizza deigen til heving![]()