Felles skravle 2015

Fotballturnering ferdig, og middag spist.

Nå vil jeg hvile. Og bli skikkelig varm igjen

Fy søren så sliten man blir av barselbesøk.. Det er jo kjempekoselig at folk kommer på besøk, men jammen er det godt når de drar også :P

Rolig ettermiddag her i heimen nå :) De to største ser Sabeltann og mini ligger på puppen :)

Hei ❤️ har ikke gjort stort i dag selv, vasker klær mellom slagene, og nå skal jeg kjevle pizza deigen :)
vet ikke hva det blir her enda... :( jobber med inspirasjon

Woohoo! Åtte innlegg til, så er eg halvvegs :p

Hei jenter! Hjemme fra hytta og spist middag :-) igår var det knallfint vær og vi gikk en tur på SKI!!! og det gikk faktisk ganske fint (bikkja trakk bra ;-) så jeg kom meg rundt)

Hei jenter! Hjemme fra hytta og spist middag :-) igår var det knallfint vær og vi gikk en tur på SKI!!! og det gikk faktisk ganske fint (bikkja trakk bra ;-) så jeg kom meg rundt)
Herlig med skigåing da! Her må jeg så langt for å finne snø nå at skiene er pakket bort for sesongen :)

Så deilig med skitur:-) det er altfor lenge sidan eg har vore på. Håpar på eit par i påsken:-)

Back
Topp