Heldigvis ikke, bare vind de første to kampene, regn bare sisteBlei det regn under heile turneringa eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis ikke, bare vind de første to kampene, regn bare sisteBlei det regn under heile turneringa eller?
Det er på... fjellsetra dere har hytte? Eller stordalen?Hei jenter! Hjemme fra hytta og spist middagigår var det knallfint vær og vi gikk en tur på SKI!!! og det gikk faktisk ganske fint (bikkja trakk bra ;-) så jeg kom meg rundt)
Stordal - overøyeDet er på... fjellsetra dere har hytte? Eller stordalen?
Jepp ute jaTurnering utendørs?? Kaldt![]()
Kjøttdeig, pølse, skinke, mais, løk, tacosaus og nachosHva har du på pizzaen?![]()
Nice!Kjøttdeig, pølse, skinke, mais, løk, tacosaus og nachos![]()
Vi hadde pizza i går viMannen ordnet pizzadeigen i går. Så nå blir d straks pizza her og![]()
Ble sykt tjukk daNice!Nachos skal jeg ha på pizzaen til uka jeg også!
![]()
Digg med tjukk pizzaBle sykt tjukk da![]()
herlig sagt da. Kommer mye rart ut av de småHoho..! Ungen fikk ikke til noe og plutselig utbryter hun "oh my god"![]()
Så det ble pizza ?Sånn.. da er pizza fortært.. og de siste sidene i boken lest...![]()
Nå fant jeg plutselig ut at jeg ville sette på Godzilla på tvSØNDAG!
Det er jo aller bestDigg med tjukk pizza![]()
Hørtes ut som en fin søndagSånn.. da er pizza fortært.. og de siste sidene i boken lest...
Nå fant jeg plutselig ut at jeg ville sette på Godzilla på tvSØNDAG!
Bestilt pizza er kjekt