• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

God morgen.
Da er frokosten inntatt og jeg har litt tid til å slappe av.
Spist frokost her og :D I dag er dagen der kjæresten skal overraskes ;) Hotell og revy :D Han får en konvolutt med ledetråder. Første skal åpnes klokken 14:00. Da får han beskjed om å sette seg på en buss til sentrum. Og så får han flere under veis ;) hihihih! Gleder meg!

Spist frokost her og :D I dag er dagen der kjæresten skal overraskes ;) Hotell og revy :D Han får en konvolutt med ledetråder. Første skal åpnes klokken 14:00. Da får han beskjed om å sette seg på en buss til sentrum. Og så får han flere under veis ;) hihihih! Gleder meg!
Så utrolig gøy.
Kos dere masse :)

Spennende. Så morro. Kommer aldri på slikt jeg

Så kjekt:D er det en spesiell anledning?

God morgon alle:D håpar alle får ei flott helg!!

God morgon alle:D håpar alle får ei flott helg!!
I dag er der nydelig vær. Men kaldt enda, da. Vi rydder og vasker hus, slikt må jo gjøres. I morgen skal det regne. Da skal vi på utendørs fotballturnering.

Dette er siste frihelga til mannen på lenge.

Neste uke er det påskelunsj i bhg på mandag, fireårskontroll på helsestasjonen på tirsdag og foreldresamtale i bhg torsdag, og en av dagene skal vi få en elektriker hit, for vi fikk et brev om jordfeil som må fikses.

Godt det er påskeferie etter den uka, kjenner jeg. Vel, for meg og ungene i alle fall...

Solen skinner, og jeg trenger å komme meg i gang for å leges bedre.
Så da har vi hatt vår første trilletur :)
Riktig nok ikke lenger enn 15-20 minutter for jeg klarer ikke mer enda, men det var koselig for det.

Solen skinner, og jeg trenger å komme meg i gang for å leges bedre.
Så da har vi hatt vår første trilletur :)
Riktig nok ikke lenger enn 15-20 minutter for jeg klarer ikke mer enda, men det var koselig for det.
Så herlig.

Jeg har så lyst på trilletur. Men fireåringen sitter liksom ikke i vogn, da. Jeg lengter etter en liten

ImageUploadedByBV Forum1426943669.031110.jpg
Utsikt fra hotellrommet ;) turist i egen by! Nå har mannen fått ledetråd nr 1. Så håper han er på bussen innover nå. Elsker overraskelser :)

Back
Topp