Spist frokost her ogGod morgen.
Da er frokosten inntatt og jeg har litt tid til å slappe av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spist frokost her ogGod morgen.
Da er frokosten inntatt og jeg har litt tid til å slappe av.
Det klarer du fint, du er ikke så langt fra målet, og godt over ajourMå virkelig skravle neste uke jeg! Takk for oppdatering![]()
Så utrolig gøy.Spist frokost her ogI dag er dagen der kjæresten skal overraskes
Hotell og revy
Han får en konvolutt med ledetråder. Første skal åpnes klokken 14:00. Da får han beskjed om å sette seg på en buss til sentrum. Og så får han flere under veis
hihihih! Gleder meg!
Uff, vondt i magen han stakkarEgentlig ikke, men barde enn i går.
Ulrik har endel vondt i magen, og våkner.
Sover han dårlig, så gjøre jeg det
Spennende. Så morro. Kommer aldri på slikt jegSpist frokost her ogI dag er dagen der kjæresten skal overraskes
Hotell og revy
Han får en konvolutt med ledetråder. Første skal åpnes klokken 14:00. Da får han beskjed om å sette seg på en buss til sentrum. Og så får han flere under veis
hihihih! Gleder meg!
Så kjektSpist frokost her ogI dag er dagen der kjæresten skal overraskes
Hotell og revy
hihihih! Gleder meg!
I dag er der nydelig vær. Men kaldt enda, da. Vi rydder og vasker hus, slikt må jo gjøres. I morgen skal det regne. Da skal vi på utendørs fotballturnering.God morgon allehåpar alle får ei flott helg!!
Så herlig.Solen skinner, og jeg trenger å komme meg i gang for å leges bedre.
Så da har vi hatt vår første trilletur
Riktig nok ikke lenger enn 15-20 minutter for jeg klarer ikke mer enda, men det var koselig for det.
Det skjønner jegSå herlig.
Jeg har så lyst på trilletur. Men fireåringen sitter liksom ikke i vogn, da. Jeg lengter etter en liten
Sol og fint vær hos deg og?Solen skinner, og jeg trenger å komme meg i gang for å leges bedre.
Riktig nok ikke lenger enn 15-20 minutter for jeg klarer ikke mer enda, men det var koselig for det.
Veldig fint, men litt kaldt og surt...Sol og fint vær hos deg og?![]()
Være kjærester før babyen kommerSå kjekter det en spesiell anledning?
Åååå så kjektSolen skinner, og jeg trenger å komme meg i gang for å leges bedre.
Jeg også.Åååå så kjektgleder meg til sommeren
![]()
Jeg snakket om Allegiant, siste boka i Divergent![]()
Håper, håper.Det skjønner jeg
Håper desember blir deres måned