Akkurat. Kva slags type filmar er det då?En trilogi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat. Kva slags type filmar er det då?En trilogi![]()
skal lese ferdig det jeg holder på med først.Du å !!
Action/ fantasi vil jeg siAkkurat. Kva slags type filmar er det då?
Du har snart lånt den et årskal lese ferdig det jeg holder på med først.
Får ta å sjekke det ut ein gongAction/ fantasi vil jeg siutrolig bra
Sjekk trailerFår ta å sjekke det ut ein gong![]()
hvert andre bøker som har kommet forran dessverreDu har snart lånt den et år![]()
Will doSjekk trailer![]()
Leste alle tre i fjor sommer, men jeg leser helst bøker på engelsk jeg daHar den kommet enda ?fikk ikke lest bok 2 ferdig før filmen! Så må gjøre det nå
leste bok 1 etter filmen
Hunger Games typeAkkurat. Kva slags type filmar er det då?
sånn det er blitt..Jøssjaja
![]()
Ahh, Hunger Games er jo kulHunger Games type
Vi har canal digital og kan ta opp 3 programmer samtidigDet er kjedelig da, når det ikke fungerer som det skal. Vi har Get nå, ganske fornøyd med den. Det eneste er når det er flere ting en vil ta opp samtidig, så må man se på den ene, kan ikke se på en tredje kanal. Men det er kanskje å forlange for mye![]()
Dere kan det ja? Synd vi ikke kan bytte for tiden da, da vi har abonnementet inkludert i borettslaget. Jaja, overlever velVi har canal digital og kan ta opp 3 programmer samtidig![]()
Overlever som regel ja.. bare innimellom man føler behov ;-)Dere kan det ja? Synd vi ikke kan bytte for tiden da, da vi har abonnementet inkludert i borettslaget. Jaja, overlever vel![]()
Ja, det er akkurat det. Men ikke god nok grunn til å skulle betale for et ekstra tv-abonnementOverlever som regel ja.. bare innimellom man føler behov ;-)
Enig! Syns de rushet igjennom boka med masse (rare) hendelser og så ræva slutt...Bok 1 var best. Ble skuffet over bok 3 jeg :/
Så brarekker mannen hjem og?
Ræva slutt ja. Ble kjempeskuffaEnig! Syns de rushet igjennom boka med masse (rare) hendelser og så ræva slutt...