• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Opptak er genialt!
Her har vi sånn håplaus Canal Digital, som aldri funkar, så tør ikkje stole på at den tar opp lenger...
Det er kjedelig da, når det ikke fungerer som det skal. Vi har Get nå, ganske fornøyd med den. Det eneste er når det er flere ting en vil ta opp samtidig, så må man se på den ene, kan ikke se på en tredje kanal. Men det er kanskje å forlange for mye ;)

Det er kjedelig da, når det ikke fungerer som det skal. Vi har Get nå, ganske fornøyd med den. Det eneste er når det er flere ting en vil ta opp samtidig, så må man se på den ene, kan ikke se på en tredje kanal. Men det er kanskje å forlange for mye ;)
Hehe, det begynne kanskje å bli mykje med tre forskjellige ja.. :P Men finst heilt sikkert ein eller annan boks som klarer det :-)

Hehe, det begynne kanskje å bli mykje med tre forskjellige ja.. :p Men finst heilt sikkert ein eller annan boks som klarer det :)
Vi driver og tar opp alt mulig som kan være kjekt å se på, spesielt nå som jeg har vært sykemeldt (og nå i permisjon mens jeg venter). Men så er det jo typisk at kanalene konkurrerer om seerne og sender samme type programmer på de samme tidspunktene. Men en kan ikke se på alt heller, selv om en er blitt tv-slave :P

Vi driver og tar opp alt mulig som kan være kjekt å se på, spesielt nå som jeg har vært sykemeldt (og nå i permisjon mens jeg venter). Men så er det jo typisk at kanalene konkurrerer om seerne og sender samme type programmer på de samme tidspunktene. Men en kan ikke se på alt heller, selv om en er blitt tv-slave :p
Haha, veldig sant.
Typisk at når favorittprogrammet går, så går dei tre andre på samme tid, kjenner igjen den :P

Back
Topp