ALN89
Forumet er livet
Det er sant... Jeg angrer alltid når jeg ser at klokken nærmer seg hentetid i bhg, da ser jeg rundt meg og oppdager alt jeg burde ha gjortHehe.. joda.. skulle gjerne gjort no mer jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant... Jeg angrer alltid når jeg ser at klokken nærmer seg hentetid i bhg, da ser jeg rundt meg og oppdager alt jeg burde ha gjortHehe.. joda.. skulle gjerne gjort no mer jeg![]()
Det er kjedelig da, når det ikke fungerer som det skal. Vi har Get nå, ganske fornøyd med den. Det eneste er når det er flere ting en vil ta opp samtidig, så må man se på den ene, kan ikke se på en tredje kanal. Men det er kanskje å forlange for myeOpptak er genialt!
Her har vi sånn håplaus Canal Digital, som aldri funkar, så tør ikkje stole på at den tar opp lenger...
Hehe, det begynne kanskje å bli mykje med tre forskjellige ja..Det er kjedelig da, når det ikke fungerer som det skal. Vi har Get nå, ganske fornøyd med den. Det eneste er når det er flere ting en vil ta opp samtidig, så må man se på den ene, kan ikke se på en tredje kanal. Men det er kanskje å forlange for mye![]()
Vi driver og tar opp alt mulig som kan være kjekt å se på, spesielt nå som jeg har vært sykemeldt (og nå i permisjon mens jeg venter). Men så er det jo typisk at kanalene konkurrerer om seerne og sender samme type programmer på de samme tidspunktene. Men en kan ikke se på alt heller, selv om en er blitt tv-slaveHehe, det begynne kanskje å bli mykje med tre forskjellige ja..Men finst heilt sikkert ein eller annan boks som klarer det
![]()
Haha, veldig sant.Vi driver og tar opp alt mulig som kan være kjekt å se på, spesielt nå som jeg har vært sykemeldt (og nå i permisjon mens jeg venter). Men så er det jo typisk at kanalene konkurrerer om seerne og sender samme type programmer på de samme tidspunktene. Men en kan ikke se på alt heller, selv om en er blitt tv-slave![]()
Hahaha har du fått den på hjernen nå?"er en artig liten pode, som har mye rart i hodet" oh, great
takk![]()
Skal ikkje meir til herHahaha har du fått den på hjernen nå?
Så kos med kino. Kva såg du?God kveld jenterakkurat vært på kino
snart kvelden også Sverige tur i morra
![]()
hun så InsurgentSå kos med kino. Kva såg du?![]()
Den var bra !hun så Insurgent![]()
Skulle gjerne hvert med meeeeeeeeeen det gikk ikke i dag![]()
Bok 1 var best. Ble skuffet over bok 3 jeg :/Den var bra !men nå må jeg kjøpe bok nummer 3 !
Den har eg ikkje hørt omhun så Insurgent
Skulle gjerne hvert med meeeeeeeeeen det gikk ikke i dag![]()
hahaha.. frem med lesebrillene igjenDen var bra !men nå må jeg kjøpe bok nummer 3 !
Oppfølgeren til Divergent.Den har eg ikkje hørt om![]()
Har den kommet enda ?Bok 1 var best. Ble skuffet over bok 3 jeg :/
Heng tydeligvis litt etter på filmfronten, for har ikkej hørt om den hellerOppfølgeren til Divergent.
Du å !!hahaha.. frem med lesebrillene igjen![]()
En trilogiHeng tydeligvis litt etter på filmfronten, for har ikkej hørt om den heller![]()
hahaha skjønnerHeng tydeligvis litt etter på filmfronten, for har ikkej hørt om den heller![]()